Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

goede laptop van dit moment voor cubase en audiotoepassingen

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-11 17:03
Voor mijn opleiding zoek ik een goede laptop, ik had gelezen dat ik moet letten op de rotatie snelheid van de hardeschijf, genoeg processor kracht , en genoeg ram geheugen.
Kan iemand mij vertellen wat een redelijke laptop is? Mijn budget is rond de 600 euro, is het dan ook handig om gelijk een soort portable interface er bij te nemen?
Het liefst zoek ik een laptop zonder OS , maar die zie je zelden.... ik gebruik gewoon nog windows xp dus waarom zou ik voor een Windows 7 licentie betalen?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:59
Kan iemand mij vertellen wat een redelijke laptop is?
Daarvoor zijn speciale verzameltopics, zie:

*LET OP* - Wat moet ik kopen
Best Buy Guide overzichtstopic
ik gebruik gewoon nog windows xp dus waarom zou ik voor een Windows 7 licentie betalen?
Zoveel betaal je daar helemaal niet voor, een oem licentie kost een fabrikant niet zoveel, en een groot gedeelte wordt weer gesponsord door alle trialware die er opgezet wordt.

Verwijderd

Nee. Dat zijn 404 pagina's :z

Maar, losse aankoopadviestopics zijn niet meer toegestaan op GoT. Lees hiervoor het CSL beleid. Met je vraag kan je terecht in [NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011.

Dit topic gaat echter op slot.

Dit topic is gesloten.