Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag Asus N73 laptop series.

Pagina: 1
Acties:

• J-deB
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-04-2022
Beste Tweakers,

Ik had een vraag omtrend de Asus N73 laptop series:

Wat is het verschil tussen twee laptops, zelf ben ik er eruit gekomen dat V1G voor de video kaart staat, maar wat betekent het laatste deel?
Asus N73SV-V1G-TZ462V
en
ASUS N73SV V1G-TZ342V

En ik heb al op het forum gezocht en weet voor de eerste zeker dat er een tweede hardeschijf in kan, is dat voor de tweede ook mogelijk?

alvast bedankt,

Jdeb

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:17
Het enige verschil die ik zo 1-2-3 kan zien is:

De N73SV-V1G-TZ462V heeft Bluetooth en eSata, op dat na zijn ze allebei identiek ?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-11 08:56
eSata zullen ze beide wel of niet hebben, dat is toch de behuizing. Het lijkt op het eerste gezicht de bluetooth, maar zelfs dat kan foutief zijn. Zo'n laptop kan al een andere code hebben als er een ander merk harde schijf in zit (wel dezelfde specs) of 3 geheugen dimms ipv 2...

• J-deB
Het is niet echt duidelijk op te maken uit de specificaties, als je op Azerty kijkt kan je zien dat er in de 1e max 8gb kan en in de 2e 12gb. Ook dit is vrij vaag aangezien er op de site van asus zelf staat dat er bij een quad core er 12 gb in gaat, en de 1e ook duidelijk een quad core processor heeft. Iemand een idee over de extra hardeschijf?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-11 08:56
Geen idee. De ruimte zal er vast zijn. Het is echter de vraag of Asus de aansluiting er in heeft. Echt, speel het op safe en kies het model waarvan je al zeker bent dat het kan. Specs, zeker bij Asus, kloppen wel vaker niet op wat kleine puntjes, zoals die max GB... Die zou gewoon gelijk moeten zijn... En dingen als extra hardeschijf ruimte worden nooit genoemd in de specs. Dus, tenzij iemand het andere model heeft, ga je daar geen antwoord op krijgen.

• J-deB
Ik heb hem besteld en krijg hem als het goed is volgende week binnen, ondertussen ook de SSD besteld dus hopen dat het past. Ik post dan of het mogelijk is voor mogelijk andere kopers.

[ Voor 19% gewijzigd door J-deB op 22-07-2011 10:26 ]

Pagina: 1