Tot op heden géén antwoord meer gekregen van Simyo!!!
Beltegoedverdubbeling
Telmy M <telmy.emie@gmail.com> Sun, Jul 10, 2011 at 9:25 PM
To: Simyo Klantenservice <klantenservice@simyo.nl>
Beste Simyo,
Omdat ik twijfelde over de oprechtheid van deze actie heb ik u persoonlijk nadrukkelijk, expliciet hierover gevraagd (zie mijn email van zondag 26 juni 2011 21:37). Om verdere misleidingen te voorkomen had u mij gelijk de actievoorwaarden kunnen sturen.
Kunt u mij anders de link geven van deze actievoorwaarden? Ik kan hem nergens vinden!!!
Ik betaalde € 5 voor de simkaart i.p.v € 2.50 zoals u in uw antwoord vermeldt.
Mvg, Telmy.
ps. mocht dit zo blijven, zie ik mij genoodzaakt om mijn verhaal op 't internet te verspreiden om te voorkomen dat anderen hier ook er instinken...
2011/7/9 Simyo Klantenservice <klantenservice@simyo.nl>
Beste meneer/mevrouw,
U kunt dit terugvinden in de actievoorwaarden voor de beltegoedverdubbeling. Deze actievoorwaarden kunt u inzien wanneer u uw bestelling plaatst. U dient met zowel de algemene- als de actievoorwaarden voordat u een bestelling kan plaatsen. Voor de volledigheid zal ik deze actievoorwaarden in deze e-mail nog eens voor u uiteenzetten:
Actievoorwaarden:
- - De simkaart kost € 2,50 en bevat direct € 5,- beltegoed
- - U betaalt geen verzendkosten (t.w.v. € 2,50)
- - U kunt kosteloos je huidige nummer meenemen
- - U Bij directe opwaardering tijdens bestelling van een prepaid simkaart wordt het beltegoed verdubbeld
- - Het extra beltegoed is 2 maanden geldig en wordt als eerste verbruikt
- - Het beltegoed is alleen bruikbaar voor bellen en sms'en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland
- - Beltegoed kan niet worden overgezet naar een andere simkaart
- - Deze actie geldt voor alle bestellingen t/m 31 juli 2011 en is uitsluitend geldig voor nieuwe klanten
- - Simyo kan besluiten de actie te verlengen of eerder stop te zetten
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Job
Simyo Klantenservice
www.simyo.nl/klantenservice
Voor vragen kunt u ook terecht op;
- www.twitter.com/simyonl
- www.facebook.com/simyonl
Van: Telmy M [mailto:telmy.emie@gmail.com]
Verzonden: donderdag 7 juli 2011 19:38
Aan: Simyo Klantenservice
Onderwerp: Re: Beltegoedverdubbeling
Geachte Simyo,
Daarom heb ik eerder de vraag gesteld over deze Beltegoedverdubbeling. In uw antwoord noch op uw site kan ik nergens opmaken dat het alléén om Nederlandse nummers geldt. Beltegoed is beltegoed? Of moet ik opmaken dat u misleidende reclame maakt???
Gaarne alsnog herstellen.
Met vriendelijke groet,
Telmy.
2011/7/7 Simyo Klantenservice <klantenservice@simyo.nl>
Beste meneer/mevrouw,
Enkel telefoontjes en sms’jes die verstuurd worden binnen Nederland worden van uw actiebeltegoed afgeschreven. Volgens onze gegevens heeft u gesmst naar een buitenlands nummer.
Uw voicemail wordt bij Simyo standaard aangezet als nieuw klant. Uw instellingen van lebara worden niet overgenomen naar Simyo. Ik raad u aan uw voicemail uit te schakelen middels het nummer 12339.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Esma
Simyo Klantenservice
Voor vragen kunt u ook terecht op:
Verzonden: dinsdag 5 juli 2011 18:57
Aan: Simyo Klantenservice
Onderwerp: Re: Beltegoedverdubbeling
Geachte Simyo, beste Manisha,
Op 29 juni jl. werd € 14 van mijn beltegoed afgeschreven i.p.v de € 20 extra beltegoedbundel die op dit moment nog € 13.79 resteert.
Zoudt u zo vriendelijk zijn deze te corrigeren?
Ik heb via mijn vorige provider (t-mobile die per vandaag geporteerd is naar Simyo) mijn voicemail al lang uitgezet. Deze is blijkbaar weer aangezet door Simyo. Wilt u bij deze de voicemail dan ook uitzetten?
Vast dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Telmy.
2011/6/27 Simyo Klantenservice <klantenservice@simyo.nl>
Beste meneer/mevrouw,
Het extra beltegoed is in de vorm van een bundel toegevoegd aan uw aansluiting, deze bundel is tot 21 augustus 2011 geldig. Het verbruik wordt verrekend met de bundel, als deze is verbruikt zullen wij van uw beltegoed afschrijven. U kunt het resterende tegoed van de bundel bekijken op uw persoonlijke pagina op www.simyo.nl onder het tabblad ‘Overzicht’.
Als u naar een 0900 nummer belt, betaalt u naast de kosten voor gebruik van uw mobiele telefoon ook de gesprekskosten voor bellen naar het betreffende servicenummer.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Manisha
Simyo Klantenservice
Voor vragen kunt u ook terecht op;
Verzonden: zondag 26 juni 2011 21:37
Aan: Simyo
Onderwerp: Beltegoedverdubbeling
Geachte Simyo,
Mijn beltegoed van €20 die verdubbeld is wordt als eerste gebruikt en is geldig binnen 2 maanden ná de opwaardering van 14 juni. Kunt u mij tevens deze volgende zaken verifiëren:
het betekent dat het tegoed t/m 14 augustus geldig is
het wordt van dit tegoed gebruikt als ik ermee ga internetten
als ik naar een 0900 nummer bel, betaal ik de standard kosten plus de kosten die de 0900 berekent
Ten slotte een vraag: hoe kan ik aan mijn verbruik zien hoeveel er al van deze €20 extra is verbruikt?
Vast dank voor uw antwoord,
Telmy