2 VGA beeldschermen, 1 VGA poort...

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterr1989
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-05-2024
Hallo allemaal,

Ik heb op mijn werk een andere computer gekregen en kan hier mijn 2 beeldschermen niet meer op aansluiten. Het zijn 2 VGA beelschermen (waarvan 1 touchscreen met USB nog aangesloten geloof ik). Nu zit er op de andere computer een DVI-D en een VGA poort. Ik heb dus slechts 1 VGA poort, en wil hier 2 schermen (met verschillende programma's per scherm) op aansluiten.
Is het mogelijk om een VGA scherm aan te sluiten op DVI-D?
Anders heb ik eventueel nog een USB to VGA adapter liggen, deze geeft alleen geen beeld als ik deze aansluit.

Ik hoop dat mijn probleem duidelijk is, en iemand mij kan helpen!

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:08
DVI-D naar VGA kan niet, DVI-I naar VGA wel (eenvoudig te vinden met de search en Google).
USB to VGA moet je denk ik zien als een externe videokaart. Heb je wel drivers geinstalleerd?
Andere mogelijkheid is nog Matrox Dualhead2Go aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterr1989
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-05-2024
Windows heeft de drivers automatisch geinstalleerd. Ik zie hem bij apparaatbeheer niet bij beeldschermadapters ofzo staan. Ik heb ook geen idee van welk merk die adapter is, dus ook niet waar ik andere drivers zou kunnen downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Met zo weinig relevante info is dit natuurlijk koffiedik kijken :o

In de FAQ van dit subforum of op Wikipedia zou je kunnen lezen dat VGA analoog is en DVD-D digitaal, dus dat een eenvoudige verloop niet mogelijk is. De oplossingen als Dualhead2Go zou je met een simpele zoektocht ook hebben kunnen vinden.

Kortom, met zo weinig info en eigen inzet voldoet dit topic niet aan de eisen die we op GoT stellen, dus gaat hij dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.