Geachte medetweakers,
ik zit met de volgende vraagstelling, mischien heeft iemand de gouden tip voor mij of ervaring hiermee.
Het probleem:
ik heb op mijn kamer een PC staan die via een sitecom 150N nano usb adapter verbinding met het internet kan maken. vervolgens heb ik op mijn kamer een laptop en een iphone die ook beide aangesloten zijn op dat draadloze netwerk.
nu heb ik alleen het probleem dat zodra ik op mijn gewone pc ga downloaden,(maakt niet uit met welke snelheid dit gaat) de verbinding op mijn laptop en mijn iphone eruit knalt.
bij gewoon internet gebruik is er nog niets aan de hand
als ik gewoon wat download op mijn laptop dan is dit probleem er niet en werken bijde apparaten goed.
iemand enige ervaring met dit probleem?
Apparaten:
Sitecom 150N nano usb adapter ( aangesloten op zelfgebouwd systeem)
Linksys Wireless 120N router
HP 8510P laptop met broadcom wireless internet kaart
Iphone 3GS
laptop en pc beide met windows 7 geinstalleerd
Wat heb ik zelf al geprobeerd?
Drivers geupdate ( van zowel de usb nano stick als de netwerk kaart van mijn laptop)
Firmware router geupdate
andere usb poorten van mijn pc geprobeert ( wist dat het niet ging helpen maja niet geschoten altijd mis)
windows logboeken nagekeken echter kon ik hier geen foutmeldingen vinden
iemand die me hier mischien mee kan helpen?
ik zit met de volgende vraagstelling, mischien heeft iemand de gouden tip voor mij of ervaring hiermee.
Het probleem:
ik heb op mijn kamer een PC staan die via een sitecom 150N nano usb adapter verbinding met het internet kan maken. vervolgens heb ik op mijn kamer een laptop en een iphone die ook beide aangesloten zijn op dat draadloze netwerk.
nu heb ik alleen het probleem dat zodra ik op mijn gewone pc ga downloaden,(maakt niet uit met welke snelheid dit gaat) de verbinding op mijn laptop en mijn iphone eruit knalt.
bij gewoon internet gebruik is er nog niets aan de hand
als ik gewoon wat download op mijn laptop dan is dit probleem er niet en werken bijde apparaten goed.
iemand enige ervaring met dit probleem?
Apparaten:
Sitecom 150N nano usb adapter ( aangesloten op zelfgebouwd systeem)
Linksys Wireless 120N router
HP 8510P laptop met broadcom wireless internet kaart
Iphone 3GS
laptop en pc beide met windows 7 geinstalleerd
Wat heb ik zelf al geprobeerd?
Drivers geupdate ( van zowel de usb nano stick als de netwerk kaart van mijn laptop)
Firmware router geupdate
andere usb poorten van mijn pc geprobeert ( wist dat het niet ging helpen maja niet geschoten altijd mis)
windows logboeken nagekeken echter kon ik hier geen foutmeldingen vinden
iemand die me hier mischien mee kan helpen?
[ Voor 3% gewijzigd door nickertNL op 20-07-2011 23:56 ]