Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nog niet zo lang mijn c6-01. Prima toestel, goede batterij.

Maar ik heb echter nog een probleem. Ik heb namelijk ook een bluetooth car-kit van supertooth voice. Je kan dan je contacten overdragen en kan je een contact bellen door zijn naam uit te spreken. Handig.
Maar met de nokia 5310 xpress music lukte het overdragen van de contacten prima. Maar bij de c6-01 niet. Er staat in de handleiding van de supertooth voice dat bij sommige Symbian telefoons het overdragen van de contacten via bluetooth niet gaat. Je moet het dan handmatig doen. Ik heb van alles geprobeerd. Er staat selecteer de contacten en kies opties verzenden via bluetooth Maar dat zie ik daar niet bij staan. Bij de handleiding van de c6-01 staat dat je dit kan voor foto's en dat heb ik ook gevonden. Maar voor contacten niet. Ik heb al wat zitten zoeken maar vind het niet. Weten jullie misschien een oplossing. Alvast bedankt
gtz

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het ondertussen nog niet gevonden. Maar eigenlijk is het ook niet echt nodig, ik kan bellen door gewoon het nummer in te toetsen en het geluid komt dan op de supertooth voice.

Maar iets anders:
Als ik de ovi maps gebruik, ik heb ze gedownload op mijn c6-01, ik heb ook ingesteld om offline de verbinding te gebruiken, dus niet continu 3G. Maar ik krijg telkens de volgende vraag: "Netwerkverbinding vereist. Toegangspunt voor verbinding opgeven?" Met keuze tussen 3G, mms, live streaming. Ik vraag me af wat dit eigenlijk is, ik wil niet continu 3G zitten te laden mijn internet bundel is niet zo groot. Maar kan ik dit uitschakelen of welk van de 3 mogelijkheden kies ik best? Snap de bedoeling niet?

grtz

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:52:
Maar iets anders:
Als ik de ovi maps gebruik...
Ik vraag me af wat dit eigenlijk is, ik wil niet continu 3G zitten te laden mijn internet bundel is niet zo groot. Maar kan ik dit uitschakelen of welk van de 3 mogelijkheden kies ik best? Snap de bedoeling niet?
Ik heb sinds dit weekeind ook een c6-01. Ik heb nog geen sim dus alles gaat via wifi. Als ik ovi maps opstart maakte ie idd telkens verbinding, met wifi in mijn geval. Even gezocht en gevonden, bij application settings (ergens onder hoofdmenu) kun je bij positioning connectivity uit en aan zetten. Het is me nog niet duidelijk waarvoor ie dat eig nodig heeft. Maar je kunt het dus uitzetten.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb het gevonden, bedankt voor de tip!!