Bekijken watercooling

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:09
Misschien een hele rare vraag, maar ik zou wel eens een watergekoeld peeceetje in "het echt" willen zien. ;)
Tot op heden me wel bezig gehouden met oc-en en koeling, maar deze toch wel extreme vorm houdt me al geruime tijd bezig....(= oc verslaving???)
Is er iemand in de omgeving R'dam die eens een kijkje in zijn/haar keuken toelaat?? Ik wil zelf ook wel iets met watercooling gaan expirimenteren, maar ben bang dat het niet helemaal goed gaat... :(

Heb gekeken op de site van Herman en zag zo'n Senfu systeempje wel zitten...

Alvast bedankt voor de replies.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Yooo Herman!!!

Greetinz

Newt (trouwens ook Rotjeknorr als thuis-basis)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Kom maar langs als je wilt, ik woon in Gouda, en ben as. dinsdag en woensdag in Parijs, dus dan liever niet, maar elke andere dag is geen probleem.

Mail me even op skiff@xs4all.nl, dan spreken we wat af.

Groeten, Herman www.goudacomposieten.nl/waterkoeling

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Voor waterkoeling zaken heb ik trouwens een nieuw forum inelkaar gezet. Het is te vinden via www.waterkoeling.nl

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:09
Thanx Herman. Ik heb je e-mail ontvangen en heb inmiddels alweer gereplied!

Ik hoor wel of het je uitkomt morgen.

In ieder geval bedankt voor je reaktie! ;)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber