Beelscherm vervangen Acer Aspire 5251

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb laatst mijn nieuwe laptop laten vallen, het gaat om een Acer Aspire 5251, en wil nu bij deze het beeldscherm vervangen. Nu weet ik niet hoe ik 2de hands een schermpje kan vinden, van welke modellen laptops van Acer passen de beeldschermen zonder probleem in de Aspire 5251? Ik hoop dat iemand me hier snel kan helpen, kon via de search zo snel niets vinden. Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Schroef het ding eens open en kijk naar het typenummer van de monitor. Zoek dan eens of je die kunt vinden (tip: ebay.de).
Niet kijken naar de modellen van de notebook, die kunnen nog best eens afwijken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:23
Ebay is idd een prima optie, alleen moet je wel even goed opletten wat je totaal kwijt bent, dus incl verzendkosten en, indien je buiten eu besteld, eventuele invoerrechten (kans op...)

Je kan ook een advertentie plaatsen in V&A.

Meeste schermen zijn gewoon uitwisselbaar, het hoeft zeker niet perse een Acer schermpje te zijn.

Wel is het aanbod aan 2ehands 15,6 schermen wat kleiner, en zeker de LED modellen, maar goed, ze zijn er wel 2ehands ik heb ze hier liggen

Makkelijkste is wel iemand te vinden die 'm er meteen voor je kan inzetten, dan weet je meteen dat ie (goed) werkt, en hoef je zelf niet klooien met inbouwen ('t is niet moeilijk, maar enige handigheid is wel meegenomen, schermrandjes willen nog wel eens breken als je iets teveel kracht zet)