Ik wil op mijn wordpress site met custom made theme instellen dat berichten van categorie id 5 alleen op de pagina verslagen komen. Ik heb nu een page template aangemaakt voor verslagen, hetzelfde als page.php maar dan met daarboven:
In de webui kan ik Verslagen als custom template aanvinken voor mijn pagina. Nu zet ik ook op deze pagina dit:
In de hoop dat berichten met categorie op de pagina verslagen komen. Er komt wel degelijk iets, maar niet wat ik wil. Er komt nu een link "Nieuwsbericht 1" met de link naar het nieuwsbericht (die een andere naam heeft) helemaal links bovenin...
EDIT:
Ik heb een custom menu gemaakt met ipv pagina's categorieën. That should do the trick!!!
PHP:
1
2
3
4
5
| <?php /* Template Name: Verslagen */ ?> |
In de webui kan ik Verslagen als custom template aanvinken voor mijn pagina. Nu zet ik ook op deze pagina dit:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <ul> <?php global $post; $args = array( 'numberposts' => 5, 'offset'=> 1, 'category' => 5 ); $myposts = get_posts( $args ); foreach( $myposts as $post ) : setup_postdata($post); ?> <li><a href="<?php the_permalink(); ?>"><?php the_title(); ?></a></li> <?php endforeach; ?> </ul> |
In de hoop dat berichten met categorie op de pagina verslagen komen. Er komt wel degelijk iets, maar niet wat ik wil. Er komt nu een link "Nieuwsbericht 1" met de link naar het nieuwsbericht (die een andere naam heeft) helemaal links bovenin...
EDIT:
Ik heb een custom menu gemaakt met ipv pagina's categorieën. That should do the trick!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Beatboxx op 20-07-2011 21:27 ]