Mist er geen onderdeel in de LG Optimus 3D Speed Review?

Pagina: 1
Acties:

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik heb met veel interesse reviews: LG Optimus 3D Speed snel geskimmed (ik lees alleen goed de inleiding, het stukje over hoe goed of hoe slecht de camera is, en het eindoordeel, bij alle telefoons), maar bij het hoofdstuk reviews: LG Optimus 3D Speed: Software en camera mis ik een stuk over de camera, ik heb zelfs nog even ctrl-f gedaan op 'camera' om te zien of ik het niet over het hoofd zie, maar daar staat helemaal niets over de camera.

Software, accu, tekstinvoer... maar niets over de camera. Terwijl ik toch 2 lensjes zie zitten lees ik daar niets over terug in de tekst waar ik verwacht had er iets over te vinden, in het hoofdstuk reviews: LG Optimus 3D Speed: Werking van 3d staat maar een klein stukje over de camera, maar daar had ik het dus niet verwacht.

5MP, is dat 1 van de camera's of zijn ze beide 5MP? en hoe is de ruis? Hoe is de flitser? hoe zijn de kleuren... dat soort dingen wil ik weten van zo'n multimediageval waar het bellen en SMS'en bijzaak is geworden.
En ook een mooi plaatje van een hond x2, maar waar kijk ik nou naar? ik zie dat het linker plaatje iets vager is dan de rechter, maar moet ik dat zien?

(en ik heb een hekel aan filmpjes, als het daar wel in staat hoe goed/slecht het is: jammer, die kijk ik niet, bijna 7 minuten is mij te lang als ik het ook in 7 seconden zou kunnen vinden in de tekst, en heen en weer skippen vind ik ook niet prettig)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Je hebt helemaal gelijk: de titel van de pagina kwam nog voort uit de 'mal' waar de review uit voortkwam. We hebben -helaas- het idee moeten loslaten om bij elke telefoon elk aspect te kunnen meenemen in de review. Daar ontbreekt de tijd en de interesse voor. De populaire topmodellen behandelen we uitgebreider (de categorie Samsung Galaxy S II/HTC Sensation). Voor LG-telefoons focussen we ons op de vernieuwing die ze met zich meebrengen, in dit geval de Omap4-soc en 3d-functionaliteit. Ik had de camera overigens wel willen beoordelen, maar aan het einde van de review bleek er geen tijd meer voor over.

Je kunt dan altijd discussieren over welke elementen wel of niet terugkomen in de review. Sommige mensen (zoals jij) vinden de camera heel belangrijk, andere mensen de luidspreker of de browser. Het is keuzes maken, want de views op de review rechtvaardigen nu eenmaal niet de tijd die het kost om dit ding te reviewen zoals met andere topmodellen soms wel doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door arnoudwokke op 21-07-2011 10:04 ]