Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 00:28
Gisteren rond de middag heb ik een macbook air besteld in de apple store. Ik wist dat de nieuwe kwam maar kon niet meer uitstellen...

Het is een build-to-order model dus wordt ie maar na 3 dagen verzonden. Zal ik het nieuwe model krijgen of nog het oude?

Iemand enige ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede vraag....
Maar mochten ze je de oude versie opsturen, dan kan je gewoon deze weer terugsturen.
Als ik jou was zou ik ze gewoon even opbellen?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_v_94
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:54
Ik verwacht dat je de oude krijgt. Dus ik zou eigenlijk ze even opbellen. Want ik weet niet welke versie je besteld heb. Macbook air met i7 1,8 GHz is €1598,99. Dit is de duurste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
je krijgt hoogstwaarschijnlijk gewoon het nieuwe model opgestuurd, was iig het geval met de refreshes van de macbook pro's destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je nog 6 dagen om het terug te sturen, lang zat dus als je over een paar dagen het apparaat binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 00:28
Ik had een 13.3 inch topmodel met 4gb ram besteld. Hopelijk doen ze voor zo een budget een efforke (met opties en software toch al gauw 2200 euro) want terugsturen is ook geen optie.

Ofwel nemen ze de gok dat sommigen de oude zouden terugsturen en sturen ze al nieuwe ofwel profiteren ze van mensen zoals ik die niet kunnen terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou gewoon even bellen, dan weet je het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Voor zover ik weet worden, als het toestel nog niet onderweg is, de nieuwe modellen opgestuurd zonder dat je daar iets voor moet doen.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een 'normale' hebt krijg je volgens mij een MBA uit voorraad (in Nederland) toegestuurd en zal het dus de oude zijn (toen ik mijn MBP kreeg was hij al een maand oud bijvoorbeeld). Je kunt hem echter gewoon terugsturen lijkt me...doen ze helemaal niet moeilijk over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• humbug
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08 00:13
Je krijgt gewoon degene die je besteld hebt. Elke andere levering van Apple zou gewoon fout zijn. Echter, het is een online bestelling dus kun je annuleren (ivm kopen op afstand) en een nieuwe bestellen. Even contact opnemen met Apple lijkt me dus wel gewenst....

(En in het vervolg misschien even checken wat Apple volgens de geruchten gaat doen, het was al enige tijd bekend dat de Macbook Air in juli vernieuwd zou worden en zelfs de dag was al enige tijd bekend.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
humbug schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 05:05:
Je krijgt gewoon degene die je besteld hebt. Elke andere levering van Apple zou gewoon fout zijn. Echter, het is een online bestelling dus kun je annuleren (ivm kopen op afstand) en een nieuwe bestellen. Even contact opnemen met Apple lijkt me dus wel gewenst....

(En in het vervolg misschien even checken wat Apple volgens de geruchten gaat doen, het was al enige tijd bekend dat de Macbook Air in juli vernieuwd zou worden en zelfs de dag was al enige tijd bekend.....)
Hij geeft aan dat wachten geen opties was, dat terug sturen ook geen optie is en dat hij wist dat er nieuwe aan zouden komen. De enige drie opties die hij nu dus heeft zijn:
1. Even bellen (meten is weten)
2. Gewoon afwachten wat je binnen krijgt
3. Bestelling annuleren en Apple Resellers afbellen om te kijken of ze er toevallig eentje hebben staan die naar zijn wens is. Dit kan echter al vrijwel zeker niet, want volgens mij hebben resellers geen BTO's op voorraad (hence the name :P)

[ Voor 5% gewijzigd door CoiLive op 21-07-2011 05:15 ]

Pagina: 1