Ik ben op zoek naar een andere phone.. Mijn keuze zit 'm momenteel in een Apple iPhone of een HTC HD7
- Veel accessoires te koop (speakers, carkits, autoradio's, wekkerradio's die allen voorbereid zijn op iPhone
- TomTom te koop voor offline navigatie
- iOS5 zal verbeteringen bevatten die ook in WP7.5 zitten
- Volledige iTunes ondersteuning
- Veel apps zijn meteen beschikbaar voor iOS
Minpunten
- Veel zaken afgeschermd door Apple (beschermde gebruikerservaring, wat je ook weer als een plus punt kunt zien)
- Mooi OS met veel potentie
- WP7 is van Microsoft, dus volledige Exchange ondersteuning
- Mooi geïntegreerde messaging
- Ik ben nogal Microsoft adept, heb thuis een Windows Server en een XBOX, WP7 kan daar mooi mee samen werken
Minpunten
- (nog) geen offline navigatie beschikbaar à la TomTom
- Als ik dit toestel nu koop blijft de interface Engels met later wel Nederlandse taalondersteuning voor het toetsenbord
- Bing / Zune ervaring in Nederland niet volledig
- WP7 is in Nederland nog niet officieel geïntroduceerd, app-stroom moet nog op gang komen (net als bij iOS en Android)
Kortom wie trekt me over de streep
Apple
Pluspunten- Veel accessoires te koop (speakers, carkits, autoradio's, wekkerradio's die allen voorbereid zijn op iPhone
- TomTom te koop voor offline navigatie
- iOS5 zal verbeteringen bevatten die ook in WP7.5 zitten
- Volledige iTunes ondersteuning
- Veel apps zijn meteen beschikbaar voor iOS
Minpunten
- Veel zaken afgeschermd door Apple (beschermde gebruikerservaring, wat je ook weer als een plus punt kunt zien)
HTC HD7
Pluspunten- Mooi OS met veel potentie
- WP7 is van Microsoft, dus volledige Exchange ondersteuning
- Mooi geïntegreerde messaging
- Ik ben nogal Microsoft adept, heb thuis een Windows Server en een XBOX, WP7 kan daar mooi mee samen werken
Minpunten
- (nog) geen offline navigatie beschikbaar à la TomTom
- Als ik dit toestel nu koop blijft de interface Engels met later wel Nederlandse taalondersteuning voor het toetsenbord
- Bing / Zune ervaring in Nederland niet volledig
- WP7 is in Nederland nog niet officieel geïntroduceerd, app-stroom moet nog op gang komen (net als bij iOS en Android)
Kortom wie trekt me over de streep
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X