Hierbij de lang verwachte update :-)
Door van alles en nog wat is het helaas een beetje stil geweest rondom dit project, maar daar gaat verandering in komen, er komen nog vele leuke dingen bij kijken.
Een serie van 50 foto`s, hopenlijk vinden jullie dit mooi en ben benieuwd naar de reactie`s
De FC9 van lamptron een andere look gegeven, het mesh verwijderd en groene UV plexi erachter geplakt.
En nu het systeem even vullen en kijken of alles lekvrij is.
Tevens zie je dat ik de mobo heb voorzien van een stukje plexi met daarop een casebadge van Bitspower, aangezien deze veel verwerkt zit in de casemod.
De volledige loop is nog niet klaar op deze foto`s, dit zie je in een volgende update.
De Asus 6870 HD
Zow dat waren de eerste foto`s, aangezien ik een mooie venster wou hebben in de kast, heb ik besloten om daarop mijn dremel kunsten te tonen, hieronder het resultaat.
En dat het veel werk is : JA
En nu zullen jullie je misschien wel afvragen, waarom Coolermaster, nou heel simpel, Coolermaster verdient de aandacht wel op een groot event of op een casemod, vele krijgen van coolermaster een kast en dan gaat de kast wel gemod worden, maar veel wordt er de naam Coolermaster niet meer gezien, en bij deze wil ik Coolermaster bedanken voor de support en vertrouwen in mij. Natuurlijk vergeet ik de anderen niet, maar dat zien jullie in de volgende update.
De 850 pitter van CM.
Het Adata text gaat nog groen gemaakt worden. Meer daarover in de volgende update`s
De buitenkant van de kast gaat dan licht in een kleurtje.
En daar hebben we weer een foto van CM
The boss
De plaatsing van de pomp wilde ik eerst onderin doen, maar bovenin past hij beter.
De gaten voor de HDD cooler van BP
Ik sta OPEN voor vragen en opmerkingen.
En dat was hem alweer.
In de volgende update`s
Pomp, radiator install, meer verlichting, groene kleur aan de buitenkant, onderin komt nog een afdekplaat bij de PSU, en het moederbord gaat nog een kleurtje krijgen