Nieuw moederboord en geen scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-02 13:51
Beste tweakers ik kon maar geen beeld krijgen met mijn computer dus was ik naar een computer zaak gegaan en zij zeggen dat Windows niet goed geinstalleert was en dat ik voor 55 euro windows kon laten installeren
maar ik wou het zelf doen maar hoe kan ik Windows installeren zonder scherm? 8)7

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kun je het nog een keer opnieuw proberen? Uit deze warboel zal niemand wijs worden. Welke hardware, welke software, wat is het probleem, hoe heb je getest, etc etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464861

Alweer of nog steeds?

Verwijderd

Om beeld te krijgen is windows niet noodzakelijk , bios moet in ieder geval wel te zien zijn .

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder scherm wordt het aardig lastig om een grafische interface te bedienen. Ik denk dat je er niet onderuit komt om gewoon een scherm aan te sluiten.

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-02 13:51
Ik had toe net naar de computerzaak gebeld en ze hadden iets gemaakt dat het beeld het wel weer doet.
Dus het topic kan dicht.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het topic gaat inderdaad dicht, maar voor de duidelijkheid: niet omdat je probleem opgelost is, maar omdat het van geen kanten voldoet aan de eisen die we hier stellen qua eigen inzet.

Mag ik je even heel dringend hierop wijzen voor je nog eens een topic opent:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.