Hi opzeggen mogelijk na wijziging internet tarieven?

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:10
Goedendag,

Ik heb sinds oktober 2010 een 2-jarig abonnement bij Hi afgesloten. Destijds had ik de mogelijkheid om internet te nemen à €10 per maand met een F.U.P. Dit heb ik toen niet gedaan. Doordat de voorwaarden van Hi nu zijn veranderd wordt het mobiel internet veel duurder voor mij. Ik weet dat het mogelijk is om mijn contract op te zeggen indien de voorwaarden daarvan veranderen. Echter vraag ik mij of de wijzigingen in de internet tarieven bij mijn voorwaarden horen aangezien ik internet niet gelijktijdig met mijn contract heb afgesloten. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om mijn abonnement hierdoor op te zeggen. Wat denken jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 11:35
Volgens mij veranderd er voor bestaande abbonementen niks, en gelden de nieuwe tarieven alleen na 1 september 2011. In dit geval mag je je abbonement niet opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 22:33
De veranderingen worden alleen doorgevoerd voor NIEUWE abonnementen. Ik neem aan dat de tarieven voor mobiel internet voor bestaande abonnees hetzelfde blijft(2,50/MB). Als KPN dit ook veranderd ben je gerechtigd het abonnement op te zeggen, anders niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:10
Het gaat om een internetbundel waarvan de tarieven zijn gewijzigd. Deze waren toen ik mijn abonnement af sloot €9,95 voor een F.U.P., dat is nu verlaagd naar 250MB. Ik heb toen ik mijn abonnement af sloot (oktober 2010) niet een internetbundel bij mijn abonnement genomen. Ik zou dat nu graag willen doen, echter zijn de tarieven nu drastisch verhoogd. Graag zou ik nu naar een andere provider gaan, vandaar mijn vraag of het mogelijk is om tussentijds mijn abonnement op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Dat zal sowieso lastig tot onmogelijk worden. De internetbundel maakt geen deel uit van je contract(aangezien je geen internet bundel had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:33

Patriot

Fulltime #whatpulsert

slim_fan schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:09:
Het gaat om een internetbundel waarvan de tarieven zijn gewijzigd. Deze waren toen ik mijn abonnement af sloot €9,95 voor een F.U.P., dat is nu verlaagd naar 250MB. Ik heb toen ik mijn abonnement af sloot (oktober 2010) niet een internetbundel bij mijn abonnement genomen. Ik zou dat nu graag willen doen, echter zijn de tarieven nu drastisch verhoogd. Graag zou ik nu naar een andere provider gaan, vandaar mijn vraag of het mogelijk is om tussentijds mijn abonnement op te zeggen.
Nee, het is op basis van het veranderen van die aanbieding niet mogelijk om je contract tussentijds op te zeggen. Aan de overeenkomst tussen jou en Hi is niets veranderd dus zit je er gewoon aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Patriot schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:13:
[...]

Nee, het is op basis van het veranderen van die aanbieding niet mogelijk om je contract tussentijds op te zeggen. Aan de overeenkomst tussen jou en Hi is niets veranderd dus zit je er gewoon aan vast.
Dat dus..
Gezien het feit dat de bundels per 1 september ingaan zou ik gewoon een internet extra bundel toevoegen. 1GB datalimiet voor 12,50/maand. Dat lijkt me nog wel te doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is al gezegd dat er voor huidige abonnementen niets veranderd, zoals eigenlijk ook altijd gebruikelijk is. Dat had je zelf kunnen vinden, en daarom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.