Toon posts:

speakerset voor home theater reciever

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overlaatst een home theater reciever gekocht zodat ik meerdere hdmi inputs op mijn TV kan aansluiten.
Nu kan ik hier op ook 5.1 surround aansluiten, en vroeg mij af wat voor speakers ik hiervoor moet aanschaffen en of iemand enige aanraders heeft.

Naam: Onkyo TX-SR308 5.1-Channel Home Theater Receiver

Amazon link: http://www.amazon.com/Onk...er-Receiver/dp/B003BEDQQM

Foto achterkant:

http://ecx.images-amazon..../81OpwP4ve9L._AA1500_.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door FeaR op 20-07-2011 14:32 . Reden: Te grote foto, zeker aangezien een groot deel niet eens wat toevoegd ]

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik zou zeggen: "Kijk eens rond op het forum, genoeg te zien en te lezen!"

Als ik jou was zou ik hier een stel KEF referentie speakers op aansluiten, aangezien je geen budget meld, moet dat best te doen zijn.

Ps. Hier kunnen we echt helemaal niks mee. Er wordt van je verwacht dat je zelf een beetje op onderzoek uit gaat, en als je al wat hebt gevonden kun je dat hier melden tezamen met het beschikbare budget. Hierop kunnen wij dan suggesties geven van wat wij denken dat past en waarom.

Op een receiver kun je alle speakers wel aansluiten, daarvoor zitten er universele aansluitingen achter op de receiver.

Verwijderd

Topicstarter
Ah oke, ik was niet zeker of de aansluiting universeel was, had mijn vraag wat beter moeten formulieren.

merci voor te antwoorden

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
De 2 hoofd speakers kun je zelfs nog met bananen aansluiten, daarvoor zit dat gat er in. Als je hier gewone kabels op wil aansluiten, moet je dat plastic ding losdraaien en dan komt er een gat tevoorschijn. Hier stop je dan de draad in en draai de dat plastic geval weer terug totdat het goed vast zit.

Bij die andere is het simpeler. Duw op het knopje, kabeltje erin en knopje los laten. Klaar!!! :D

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 18:54
Ik heb het grotere broertje ervan, ook budget, de 508 en heb er een paar Jamo S506's aan hangen en dat voldoet voor mij prima. :)

Ik zou zeggen ga eens ergens luisteren. En stel van te voren een budget vast wat je uit wilt geven. Het kan namelijk altijd duurder en mooier en beter etc etc.