Toon posts:

Welke monitor ?

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een monitor kopen voor max fl. 1000,-
Ik wil een platte beeldscherm.
En een scherp beeld ( max .25 dpi)
En hoge frequentie.
Het liefst 19 inch , maar anders 17 inch

Welke monitor raden jullie mij aan ?

Verwijderd

Neem een Belinea goede kwaliteit voor een relatief lage prijs. Ik heb zelf ook een Belinea gekocht bij Pc Vergelijk. kijk eens op www.pcvergelijk.com/shop

Verwijderd

Ik heb effe verder gekeken op de site en dit zijn de monitoren die ik je aanraad: de Belinea 103080: 17" 1600x1280 0,25mm nlg 869,- Belinea 106080: 19: 1920x1440 0,25mm nlg 1299,-

Je krijgt bij Belinea ook nog 3 jaar garantie aan huis. Zelf heb ik de 103035 gekocht bij Pc Vergelijk. En ik ben er echt heel erg tevreden mee, zowel met de monitor als de levering van Pc Vergelijk!!*D

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Voor die prijzen van zo'n belinia zou ik gewoon een iiyama ofzo kopen. Net zo duur ongeveer.

Verwijderd

Voor 188,- meer heb je een LG Flattron 915FT+. (www.acal.nl , effe bellen want ie staat niet op de lijst! hun website is verschrikkelijk trouwens :'()
info: www.lge.nl

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 19:07 schreef MisterSmith het volgende:
Voor 188,- meer heb je een LG Flattron 915FT
Hoezo 188,- meer deze monitor is precies even duur als de Belinea kijk maar op www.pcvergelijk.com/shop

Verwijderd

Topicstarter
Belinea ken ik niet dus het liefst heb ik een iiyama of LG...

Verwijderd

Ik zou nu ff geen iiyama pro 451 aanschaffen, want als je hier de topics volgt, schijnt ie nog wat kinderziektes te hebben.....

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 23:17 schreef tolga het volgende:
Belinea is van Maxdata GmbH. Ik heb zelf een Belinea 103040(Model is vernieuwd door Belinea 103065 maar verder zelfde specs alleen ander jasje). Ben errug tevreden over deze monitor, zeker voor het geld. Voor dat geld toen ik 'm kocht, kon ik daar zelfs niet de Iiyama S700J1 voor kopen...
Bovendien is Belinea echt niet zo onbekend meer. Wordt bij steeds meer bedrijven als standaard monitor geleverd. Dat zijn dan meestal de modellen uit de economy class.
Als ik modellen gaat vergelijken met Iiyama qua specs, is het echt goed vergelijkbaar, en heb je bij Belinea nog keuze uit meer modellen. kijk op www.belinea.nl voor meer info over de modellen van Belinea.

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.lge.nl/images/IT/915FT.gif:):):):):):)

Je gaat blij worden met dit ding!
Ik heb hem net 2 weken en het is een heel rustig,krachtig,stijlvol monitortje...

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 23:17 schreef tolga het volgende:
Belinea is inderdaad van de Duitse fabrikant Maxdata. Belinea behoort tot de top 3 van best verkochte monitoren in Europa. Ze hebben keus uit heel veel modellen, die echt van goede kwaliteit zijn. De Belinea 103035 is door computertotaal uitgeroepen tot "keus van de redactie"

• TB
  • Registratie: November 1999

TB

pompiedom

Iiyama Vison Master pro 452... ong 1100 piek, mooi diamontron beeldschermpie.

De LG flatron is ook een goede keuze.

Belinea ben ik niet zo erg weg van, ik heb er zelf ook een. Het is leuk als je een goedkope monitor koopt met een redelijke kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek eentje die echt heel scherp is dat vindt ik het belangrijkst & daarna frequentie pas

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Ik heb een LG Flattron, erg mooi beeld maar niet alle exemplaren zijn even goed. De eerste die ik kreeg heb ik omgeruild (zonder problemen) omdat de linkerbovenhoek wazig was. Degene die ik nu heb is prima! Bij monitoren is elk exemplaar uniek bij elk merk, alleen het ene merk heeft een strengere eindcontrole dan de ander, dus controleer ze goed!

Verwijderd

Waarom heeft niemand het hier over CTX?
Deze monitors (heel ons pand werkt ermee, grafisch bedrijf) zijn echt goed vind ik.
Neem bijv. de CTX PR711 17" Trinitron.
Dingen doen het perfect en als je ooit denkt aan een multimonitor setup, wat de meeste stations hier hebben, interfereren ze niet tot nauwelijks.
En Iiyama, erg mooi allemaal maar ook een poepie duurder ;)

Verwijderd

Ik denk dat je het beste kunt kiezen tussen of de Belinea 103080 of en LG 775FT.

Belinea 103080:1600x1280 resolutie, 0,25mm, 30-96Khz horizontale resolute, 50-160 verticale resolutie en 234 MHz bandbreedte!NLG 869,-

LG 775FT:1280x1024 resolutie, 0,24mm, 30-70Khz horizontale resolute, 50-160 verticale resolutie en 110 MHz bandbreedte! NLG 699,-

Een feit is dat de Belinea een veel hogere resolutie heeft! Hij is alleen wat duurder

• Hark
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07-2025
Neem in plaats van de LG 775 FT liever voor +/- 100 gulden meer de LG 795 FT. Die is echt veel beter (775: max 1024x768 bij 85 Hz 795:1280x960 nog meer dan 85 Hz). (Ik heb er ook net eentje besteld op www.hardware.nl, 788,- + 10,- verzendkosten).

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:28

Epsilon

Op maandag 19 maart 2001 18:26 schreef delfosso het volgende:
Neem een Belinea goede kwaliteit voor een relatief lage prijs. Ik heb zelf ook een Belinea gekocht bij Pc Vergelijk. kijk eens op www.pcvergelijk.com/shop
sorry dat ik je pret bederf maar de belinea monitoren zijn bijna de slechtste monitoren.
Ze komen nergens GOED uit de test.

Ik zou trouwens de visionmaster a702 aanbevelen. Heel goed beeld en max reso van 1600x1200. Is wel een 17"
maar de visionmasters zijn erg goed.

En je moet NIET besparen op een monitor want dat is het enige wat lang mee gaat van je pc. Ik zou een mooie 19" monitor nemen, ook een visionmaster. Wel een flatscreen. voor 1500,- heb je een top monitor voor de komende 5 a 7 jaar.

Verwijderd

Belinea valt zeker wel vaak in de prijzen. Check www.belinea.nl of www.maxdata.nl

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:28

Epsilon

Op dinsdag 20 maart 2001 15:57 schreef delfosso het volgende:
Belinea valt zeker wel vaak in de prijzen. Check www.belinea.nl of www.maxdata.nl
ja op de belinea site moet je dus niet kijken want die linken naar pagina's waar ze dus goed uitkomen.
dat is niet betrouwbaar

ik heb het uit een comp totaal
en ik zeg nie dat hun altijd gelijk hebben maar ik geloof nie dat als de belinea het slechtste uit te test komt dat hun dan een goeie monitor hebben. Ik heb het hier overigens over de 17" , hoe het zit met de 19" week nie. Maar ik geloof nie dar hun COMPLEET fout zitten want dat is onmogelijk.
uit die test kwam overigens de LG monitor (flatscreen) het beste eruit kwa prestatie/prijs

Verwijderd

[quote]Op dinsdag 20 maart 2001 02:06 schreef Moon het volgende:
[afbeelding]:):):):):):)

fijn moen en over monitor hebben we het nu?

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 19:19 schreef delfosso het volgende:

[..]

Hoezo 188,- meer deze monitor is precies even duur als de Belinea kijk maar op www.pcvergelijk.com/shop
Ik bedoelde eigenlijk 188,- meer dan de 1000,- die hij wilde uitgeven. Niet 188,- meer dan de belinea. My bad :P

• BucWild
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 07:27
NEC FE950 staat hiero !!! Volledig plat enne mooi beeld ;)

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 19:12

pinodambini

Dr. Z. Vago

Ik zeg 1 ding:
VIEWSONIC

edit:
typos

• TB
  • Registratie: November 1999

TB

pompiedom

Op dinsdag 20 maart 2001 15:57 schreef delfosso het volgende:
Sorry hoor, maar zo goed is Belinea niet.

Prima prijs/prestatie verhouding, maar verder niet.

Ik heb er zelf ook een.

Ben je soms van Belinea ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Zie www.foka.nl 19 inch flatscreen van DELL voor 799,- . Is dat geen goeie ???

Verwijderd

Staan verder geen specs bij. En Dell maakt zelf geen monitoren! Dit zijn waarschijnlijk monitoren geweest die bij een systeem hebben gehoort van Dell. Maar de monitoren zijn overgebleven daarom doen ze die voor dumpprijzen weg.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Voor 1307 gulden heb je al een iiyama vision master pro 450
ik heb 'm ook... :9~

edit:
typevaut :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 21:40
Bij Mediamarkt verkopen ze een 17" Dell monitor voor 399,-...een goede monitor..!

Verwijderd

In ons huis staat zowel een Iiyama VMP 450 (ook plat alleen niet meer te koop), belinea 106080 (19" plat f.1212,- bij alternate) en een lg 915FT (19" plat).

Die lg heeft mijn huisgenoot net gekocht maar ik vind het niet zo veel. De diamondtron buizen van mijn Iiyama en de Belinea van een andere huisgenoot is naar mijn idee scherper. Ook zijn de refreshrates een stuk beter.

Ik zou een Belinea kopen.

Verwijderd

http://www.hgcomputers.nl Daar staat de Lg 19" Ft
Voor 1130,- te koop :7

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb ook de gewilde LG 19" besteld naar aanleiding van een ander topic van een weekje terug over 19" monitoren :)

Ik zou niet bezuinigen op een monitor.

En Dell monitoren zijn ook goede kwaliteit, ik dacht dat er een Sony Trinitron buis inzat. Ik heb ze IRL gezien en dat zag er zeer goed uit....

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 19:27
Ik sta ook op het punt een nieuwe monitor aan te schaffen
en ik twijfel tussen de:

Iiyama MA901U Vison Master Pro 452 19" Flatscreen
(diamandtron)

en de

Iiyam MF901U Vison Master 452 19" Flatscreen
(shadowmask zonder lijntjes)

In pricewatch zijn beide FL 903,=

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Verwijderd

deze vind ik super gaaf :)
Op dinsdag 20 maart 2001 02:06 schreef Moon het volgende:
[afbeelding]:):):):):):)

Je gaat blij worden met dit ding!
Ik heb hem net 2 weken en het is een heel rustig,krachtig,stijlvol monitortje...

Verwijderd

ik heb de FLATRON 915FT plus echt gaaf...
Pagina: 1