Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 20:04
Mede-auteur:
  • Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Wilbert de Vries schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:32:
Dank voor al jullie input en suggesties. Het resultaten van de enquête staat inmiddels op nieuws: KPN-klanten willen massaal overstappen vanwege nieuwe abo's. Voor een volgende keer kijken we hoe we nog vollediger kunnen zijn.

---
Edit

Inmiddels is ook de vragenlijst over Vodafone online (http://bit.ly/onderzoek-voda-abo). De opzet is hierbij bewust hetzelfde gehouden, ondanks bovengenoemde tekortkomingen. Dit is gedaan om de uitkomsten nog een beetje tegen elkaar af te kunnen zetten.
KPN heeft deze week meer details bekendgemaakt over zijn nieuwe abonnementen. KPN- en Hi-abonnees kunnen kiezen uit drie verschillende abonnementen. Wie meer data wil verbruiken, gaat meer betalen en de korting op smartphones wordt beperkt. Onder meer Tweakers.net heeft hier gisteren uitgebreid over geschreven : nieuws: KPN introduceert nieuwe abonnementen en verlaagt smartphonekorting

Als gevolg hiervan is de nodige ophef onder klanten ontstaan en hebben veel mensen hun ongenoegen geuit. Tweakers.net is daarom benieuwd naar de impact van deze aankondiging voor Hi- en KPN-gebruikers en heeft daarom een korte enquête opgesteld. Inmiddels hebben bijna 500 Hi- en KPN-klanten deze vragenlijst ingevuld, maar hoe hoger het aantal respondenten hoe serieuzer we de uitkomsten kunnen nemen. Als jij KPN- of Hi-klant bent en de vragenlijst nog niet hebt ingevuld, zou je ons enorm helpen door dat even te doen. Het invullen duurt slechts enkele minuten.

http://bitly.com/onderzoek-kpn-abo

[ Voor 28% gewijzigd door zeef op 24-07-2011 03:22 ]

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:09
Ik mis een optie bij de 'wat-doe-je-bij-het-aflopen-van-je-contract'-vraag. Namelijk : 'tegen die tijd kies ik de voordeligste'. Ik heb echt geen idee wat de prijzen van de concurrentie gaan doen tegen die tijd.

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-11 20:56
Bij 'Als je abonnement afloopt, blijf je dan bij Hi?' wordt na het kiezen voor het antwoord 'Ja, ik ben dan goedkoper uit' in de volgende vraag gesuggereerd dat je gaat verlengen: 'Voor welk abonnement zou je kiezen als je gaat verlengen?'.

Ik zal (waarschijnlijk) nog wel even bij Hi blijven, maar alleen omdat mijn huidige abonnement enorm voordelig is tenopzichte van de nieuwe peperdure abonnementen. Ik blijf dus wel, maar verleng niet. Ik laat gewoon mijn huidige abonnement doorlopen. Die optie is niet te kiezen in de enquete en daar loop ik dus vast.

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
TomAtTweakers schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:49:
Bij 'Als je abonnement afloopt, blijf je dan bij Hi?' wordt na het kiezen voor het antwoord 'Ja, ik ben dan goedkoper uit' in de volgende vraag gesuggereerd dat je gaat verlengen: 'Voor welk abonnement zou je kiezen als je gaat verlengen?'.

Ik zal (waarschijnlijk) nog wel even bij Hi blijven, maar alleen omdat mijn huidige abonnement enorm voordelig is tenopzichte van de nieuwe peperdure abonnementen. Ik blijf dus wel, maar verleng niet. Ik laat gewoon mijn huidige abonnement doorlopen. Die optie is niet te kiezen in de enquete en daar loop ik dus vast.
hear hear

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
WVL_KsZeN schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:25:
Ik mis een optie bij de 'wat-doe-je-bij-het-aflopen-van-je-contract'-vraag. Namelijk : 'tegen die tijd kies ik de voordeligste'. Ik heb echt geen idee wat de prijzen van de concurrentie gaan doen tegen die tijd.
+1. Uitgaande van de huidige situatie (omdat de andere providers hun plannen nog niet kenbaar hebben gemaakt) heb ik gekozen voor "Ik stap over".

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:06
BastiaanN schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:06:
[...]

+1. Uitgaande van de huidige situatie (omdat de andere providers hun plannen nog niet kenbaar hebben gemaakt) heb ik gekozen voor "Ik stap over".
same here!

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Google Documenten Google Documenten

Helaas.

Er is helaas een serverfout opgetreden. Wacht enige tijd en probeer dan nogmaals de spreadsheet te laden.

Edit: Doet het nu 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Kecin op 20-07-2011 14:11 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 14:49
Die optie mis ik ook. Want ik blijf klant tegen mijn huidige tarieven, ook wanneer mijn abo afloopt.
Denk dat dit 1 van de opties is die er sowieso in had moeten zitten, want men is vaak klant bij KPN voor zijn betrouwbaarheid en redelijke tarieven; nu KPN de tarieven op een bizarre manier verhoogt, zul je niet snel verlengen voor zo'n 'duur' abo, maar zou je opzich wel klant willen blijven tegen de tarieven die je gewend bent.

[ Voor 27% gewijzigd door Kaspers op 20-07-2011 14:20 ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:57

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb nu een abo met toestel. Na deze periode ben ik van plan over te stappen naar een sim-only, bij de goedkoopste aanbieder.

Dat kan nog steeds Hi of KPN zijn, maar ik verander zeker weten wel de abonnementsvorm. Ook dat miste ik een beetje bij de keuzemogelijkheden.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 20:04
Ik begrijp jullie issues, het is alleen niet mogelijk om tijdens de enquête dat soort dingen te veranderen. Alle resulaten van voor de verandering zouden we dan moeten trashen en da's nou ook weer niet de bedoeling. De opmerkingen zijn helder en nemen we mee voor de volgende keer. :)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
even een klein puntje: je krijgt de optie wanneer loopt je abonnement af: kies daar binnen een maand (in mijn geval 25 dagen) en als je dan kiest voor verlenging kan ik enkel kiezen voor de nieuwe abonnementen. ik verleng dan VOOR 5 september, en dus nog op de oude abonnementsvormen. die optie (of desnoods "anders") was handig geweest.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
Dank voor al jullie input en suggesties. Het resultaten van de enquête staat inmiddels op nieuws: KPN-klanten willen massaal overstappen vanwege nieuwe abo's. Voor een volgende keer kijken we hoe we nog vollediger kunnen zijn.

---
Edit

Inmiddels is ook de vragenlijst over Vodafone online (http://bit.ly/onderzoek-voda-abo). De opzet is hierbij bewust hetzelfde gehouden, ondanks bovengenoemde tekortkomingen. Dit is gedaan om de uitkomsten nog een beetje tegen elkaar af te kunnen zetten.

[ Voor 38% gewijzigd door Wilbert de Vries op 22-07-2011 15:11 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Toen ik het enquête invulde (ik zie nu pas dit topic), viel het mij op dat niet alle abonnementen er tussen staan die (iig Hi) aanbied. Ik heb daarom een abonnementsvorm gekozen, die het dichts bij mijn huidige abonnement in de buurt kwam. Mogelijk zijn er dus meer die dat doen en kán het een vertekend beeld geven in de eindresultaten.

(Ik kwam hier vanuit de sticky van geachte redactie, jammer dat de topictitel is aangepast, nu lopen reacties dus uiteen en schept dat wellicht verwarring, ook begrijp ik niet helemaal wat dit topic te maken heeft met Google Android? :?)

[ Voor 190% gewijzigd door CH4OS op 24-07-2011 15:31 ]

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Bij de vraag: Als je abonnement afloopt, blijf je dan bij Vodafone? * mis ik een antwoord over het stilzwijgend verlengen, volgens mij een optie die veel mensen met een huidig abonnement overwegen, aangezien je je oude (waarschijnlijk voordeligere) voorwaarden behoudt.

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-08 20:27
Ik mis ook de sim-only abonnementen in de Vodafone enquete.
Pagina: 1