Door verhuizing komt zometeen mijn huidige bekabeling te vervallen en nieuwe kabels trekken is geen optie. Hierdoor zal ik mijn PC op het WIFI moeten aansluiten en ik vraag mij af wat de beste manier is. Ik heb een mini/medium-tower op het moment en die zit aardig vol. Als ik voldoende plek had gehad zou ik waarschijnlijk direct voor een WIFI PCI variant zijn gegaan maar nu twijfel ik of USB tegenwoordig niet een degelijke vervanger is.
Iemand die ervaring heeft met de huidige serie USB WIFI stickjes? Is dit tegenwoordig een degelijk alternatief of blijft het een magere vervanger van de PCI variant? De afstand tot de router zal niet meer dan 20-30 meter zijn met max 1 muur ertussen.
Mensen die ervaring hebben met een van beide varianten en een type kunnen aanbevelen (zowel pci als usb) zijn welkom dit te doen
.
Iemand die ervaring heeft met de huidige serie USB WIFI stickjes? Is dit tegenwoordig een degelijk alternatief of blijft het een magere vervanger van de PCI variant? De afstand tot de router zal niet meer dan 20-30 meter zijn met max 1 muur ertussen.
Mensen die ervaring hebben met een van beide varianten en een type kunnen aanbevelen (zowel pci als usb) zijn welkom dit te doen
[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 20-07-2011 08:50 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming