Heeft iemand enig idee wat er bij gpugrid gebeurd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08-2024
Hello, weet ff niet waar ik dit moest laten vandaar een nieuwe topic. Volgens free-dc heb ik, en bijv mschoots, nu negatieve punten :( Volgens mijn boinc client staat alles nog op het oude iemand een idee?

Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:03
amberjr schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 00:20:
Hello, weet ff niet waar ik dit moest laten vandaar een nieuwe topic. Volgens free-dc heb ik, en bijv mschoots, nu negatieve punten :( Volgens mijn boinc client staat alles nog op het oude iemand een idee?
Misschien dat de stats om 0:00 even een 'hickup' hebben en dat bij de volgende update alles weer opgelost is. Wat staat er op de enige echte projectsite van gpugrid?

[ Voor 5% gewijzigd door Witlof op 20-07-2011 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
stukje over server updates/kopieen en in iedergeval een andere met negatieve cre
dits kijk nu ff of ik iets van hun stats pagina kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qazwaplol
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09-2024
Is alleen bij de stats van free-dc,
Iedereen die de 18de credit had bij GPUGRID heeft een negative score op de 19de.

Als ik ook de stats van de 18de op free-dc/digik-oz/boincstats vergelijk zijn de laatste 2 gelijk, maar geeft free-dc meer aan.

En 3 keer raden, het geen wat op de 19de eraf ging is precies wat er op de 18de teveel was.

Als het goed is zou vandaag dus credit moeten komen van de 19de en de 20ste en dan loopt free-dc weer gelijk. Lijkt me een free-dc probleem gezien andere stats sites het wel goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:28
GPUgrid heeft zijn server vervangen als ik het goed begrijp. Zo te zien heeft de "oude" server op de 19e nog stats opgeleverd, terwijl op de nieuwe server nu de stats file van de 18e de meest recente is. Kennelijk heeft free-dc de stats van de 19e binnengehaald van de oude server, en na de upgrade de stats van de 18e. Dat zou minpunten kunnen verklaren.

De stats worden momenteel door GPUgrid niet geupdate, hier zag ik al een topic over op hun forum. Ik ga er van uit dat zodra ze weer stats leveren dit vanzelf goed gaat en iedereen weer de punten zal hebben die hij verdient.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amberjr
Thanks mensen, we wachten het wel weer af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:28
GPUgrid levert weer stats, alles lijkt back to normal.

Whatever

Pagina: 1