Zoals in de titel aangegeven, start mijn MBP zeer traag op. Om en nabij de 30 seconden is geen uitzondering. Ik heb een standaard 13'' model uit 2010 met alleen 8 GB werkgeheugen als modificatie, maar deze geeft geen problemen zegt het systeem.
Ik heb een screenshot bijgevoegd. De eerste<geselecteerde> foutmelding heb ik weten op te lossen. Maar de com.apple.Kerberos .... kan ik niks nuttigs over vinden. Ik heb op Google eenzelfde soort foutmelding gevonden, maar hier komen geen concrete oplossingen uit voort. Er werd gezegd dat dit bestand moest worden verwijderd.
Maar aangezien ik geen OSX veteraan ben, ben ik huiverig met verwijderen van bestanden.
Het tweede probleem is de CSCconfigDotMaccert, ook 'Exited with Exit code: 1'.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Screenshot:
Ik heb een screenshot bijgevoegd. De eerste<geselecteerde> foutmelding heb ik weten op te lossen. Maar de com.apple.Kerberos .... kan ik niks nuttigs over vinden. Ik heb op Google eenzelfde soort foutmelding gevonden, maar hier komen geen concrete oplossingen uit voort. Er werd gezegd dat dit bestand moest worden verwijderd.
Maar aangezien ik geen OSX veteraan ben, ben ik huiverig met verwijderen van bestanden.
Het tweede probleem is de CSCconfigDotMaccert, ook 'Exited with Exit code: 1'.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Screenshot:
[ Voor 16% gewijzigd door Mr Hackenbacker op 21-07-2011 10:20 ]
Gaude et aude