Discussie thread onder nieuwsbericht sorteren op moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchStoner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-01-2022
Waarom niet 'default' de discussie thread onder een nieuwsbericht sorteren op moderatie punten? Zijn we ook direct van die vervelende first-posts af...

Je ziet 't tegenwoordig ook steeds vaker terug komen op weblogs, het werkt volgens mij ideaal.

edit; hey, ik kan de post-titel niet meer aanpassen.... Wil graag "discussie thread onder een nieuwsbericht sorteren op moderatie" als titel zetten.

[ Voor 61% gewijzigd door DutchStoner op 19-07-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

crisp

Devver

Pixelated

Daar zijn al ideeën over: Revisie reactie- en moderatiesysteem :)

Op dit moment hebben we echter nog niet de resources om al deze ideeën daadwerkelijk in praktijk te brengen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchStoner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-01-2022
De ideeen in die thread zijn nogal omvattend als ik het zo lees, maar een "ORDER BY modpoints" moet toch wel mogelijk zijn :X

Thanks, had de post nog niet ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik meen overigens dat het sorteren op moderatiescore afgeschoten is. Omdat het teveel verwarring op zou leveren aangezien je de chronologische volgorde verliest. * RoD is overigens nog steeds voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het zo simpel was... Een querietje is het probleem niet, bruikbaarheid wel.

Misschien is er wel iets te halen in die richting, maar dan denk ik dat het een goed idee is een dergelijke sortering beschikbaar te maken voor een testgroep. Op de wijze waarop dat overkomt, komt dan vanzelf feedback waar het wel en niet werkt waar mogelijk weer wat meer mee gedaan kan worden.

Simpelweg nu even de query omgooien? Nee... Dat lijkt me niet verstandig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat het veel handiger is om gewoon chronologisch te sorteren en dan te filteren, dus berichten onder een bepaalde score weg te laten. Dan verlies je als gebruiker ook het overzicht niet. En hee, dat kan al. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1