Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Na mijn HD2 te linken met facebook zijn slechts een aantal contacten gesynct met mijn facebook maar bij nog lang niet iedereen staat een fotootje. Hoe kan ik nu mijn contacten individueel linken met een facebook/hyves "persoon" zodat het fotootje van het contact overeen komt.

Zelf heb ik al geprobeert de namen te veranderen zodat alle namen overeen komen.
Contacten zelf foto's geven maar dat is alles behalve ideaal want dat kost veel onderhoud
Verder heb ik veel op internet gekeken maar niet veel duidelijkheid gekregen

Groeten,
Jamiel

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 21:11 ]

Verwijderd

Staat er wel een emailadres bij alle contacten? Want alleen dan werkt het.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT eigen inzet en initiatief in topicstarts. Wat heb je zelf al geprobeerd? Lees aub Het algemeen beleid even door en vul je topicstart aan.

Verwijderd

Topicstarter
Bij geen van mijn contacten heeft ooit een mailadres gestaan. Ook niet bij degene die wel zijn gesynct!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Degenen die wel zijn gesynct hebben dan misschien hun mobiel nummer ook op facebook oid en zijn aan de hand daarvan gesynct.

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Er wordt op basis van verschillende informatie gelinkt. Voornaam, achternaam, email, telefoon etc. Zorg dus dat je je contacts zo volledig mogelijk voorzien hebt van informatie. Zo is ongeveer 90% van mijn contact list netjes gesynct. Ik weet niet of je een Sense variant draait op die HD2 maar als je op de contact klikt in de contacten-app en dan rechtsbovenin kijkt zie je daar een koppel-icoontje, misschien dat je daar handmatig nog iets mee uit kunt voeren?
Afbeeldingslocatie: http://homepage.uvt.nl/~s333437/link.png

[ Voor 6% gewijzigd door pathfinder2k op 20-07-2011 13:21 ]

Pagina: 1