Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG
Nu is er namelijk helemaal geen feedback (behalve dat een link in de queue staat) of en waarom een link is geweigerd, terwijl er soms best interessante artikels worden geweigerd. Zelf heb ik eens via DM met een redacteur zitten babbelen over een artikel die uiteindelijk toch nog op de FP kwam te staan ondanks de newssubmit.
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 20-07-2011 10:12 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat je ergens dus een overzicht te zien krijgt van welke nieuwssubmits je allemaal gedaan hebt en dat daar dus een handje (of iets anders) komt te staan. Als het handje dan groen issie behandeld, oranje in behandeling/in bewaring voor later en rood is wordt niks mee gedaan. Een normaal handje (of iets anders dus) betekent dan dat er nog niks mee gedaan is.
Op deze manier kan je toch bijhouden of er iets met de door jouw ingestuurde nieuwstips iets gedaan wordt en zou het vanuit de redactie zeer weinig werk kosten om dit bij te houden. Het is enkel bij het nieuwsitem even iets aanvinken en klaar.
[ Voor 21% gewijzigd door Zerora op 20-07-2011 10:20 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG
Dit zien we dan misschien weer terug in de Development round-up over een paar maandenWilbert de Vries schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:21:
De Q is niet toegankelijk voor derden, maar afhandeling vergelijkbaar met hoe topic reports worden afgehandeld zou wel iets kunnen zijn. Ik zal eens informeren wat de mogelijkheden zijn en of het uitvoerbaar is (en op welke termijn uiteraard).
Ik vind het zelf een erg goed idee!
Ik heb hier eerlijk gezegd ook een beetje last van.
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.