Klopt dit artikel wel?

Pagina: 1
Acties:

• waaromikniet
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-02 23:57
Dit artikel lijkt niet helemaal te kloppen

nieuws: KPN introduceert nieuwe abonnementen en verlaagt smartphonekorting

Ik heb een kennis die bij KPN werk en die zegt dat dit niet klopt. Ook op de site van KPN staan niet deze abonnementen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat klopt niet, en heb je daar een ietwat concretere bron voor dan "een kennis"? Verder staan op de KPN-site nog de oude abonnementen.

• Bullet NL
  • Laatst online: 17-01 21:19

Bullet NL

Eigen Wijs

Gezien de informatie die gebruikt is in het artikel als persbericht door de KPN naar buiten is gebracht ben ik ook nieuwsgierig wat er niet klopt. Overigens is het vaker zo dat dit soort Info erder via een PB naar buiten wordt gebracht terwijl de info op een website nog niet is bijgewerkt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Een link naar het persbericht zou dan in ieder geval al heel handig zijn.
Ik zie echter geen enkele bronvermelding in het artikel... Heeft de redactie zijn info ook van "een kennis"?

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

http://www.kpn.com/corpor...bonnementen-KPN-en-Hi.htm

Kom op, zelf een beetje googlen mag ook wel....

[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 19-07-2011 19:28 ]

Verwijderd

Ik zou niet weten waarom ik zou moeten gaan Googlen. Een bronvermelding hoort gewoon altijd in het artikel te staan! Het is verbijsterend dat we daar na zoveel jaar nog steeds om moeten vragen.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
waaromikniet schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:20:
Dit artikel lijkt niet helemaal te kloppen

nieuws: KPN introduceert nieuwe abonnementen en verlaagt smartphonekorting

Ik heb een kennis die bij KPN werk en die zegt dat dit niet klopt. Ook op de site van KPN staan niet deze abonnementen.
Dan heeft je kennis het fout.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:21:
Een link naar het persbericht zou dan in ieder geval al heel handig zijn.
Ik zie echter geen enkele bronvermelding in het artikel... Heeft de redactie zijn info ook van "een kennis"?
Dat een user een vraag stelt waaruit blijkt dat onze berichtgeving in twijfel wordt getrokken is vervelend, maar dat jij er met zo'n reactie overheen komt vind ik bijna stuitend. Bronvermelding gaat verder dan of er wel of geen link in een artikel staat. Iedereen die het artikel een beetje leest ziet gewoon prima dat KPN de bron is, onder ander door 'heeft dinsdag bekendgemaakt' en 'benadrukt een zegsman van KPN tegenover Tweakers.net'. Om nog maar niet te zwijgen over de overduidelijke KPN-slides die als image onder het artikel zijn gevoegd en de uitgebreide media-aandacht bij andere sites voor precies dit nieuws.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:57:
Ik zou niet weten waarom ik zou moeten gaan Googlen. Een bronvermelding hoort gewoon altijd in het artikel te staan! Het is verbijsterend dat we daar na zoveel jaar nog steeds om moeten vragen.
Voor de duidelijkheid en om van dit gezeur af te zijn: toen ons artikel online ging was er nog niets meer dan een persbericht als mail in mijn mailbox. Zelfs de images met meer details die onder het artikel staan, stonden op dat moment nog niet online. Ik heb daar achteraan moeten bellen om ze per mail te kunnen krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Wilbert de Vries op 19-07-2011 20:00 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:57:
Zoals je kunt lezen in het bericht van Wilbert hier boven is een bronvermelding dus niet altijd mogelijk! Je zou een punt hebben als het een suggestief artikel zou zijn, echter is dat in dit geval helemaal niet zo. Daar komt bij dat zo'n beetje alle media (van RTLZ tot NU.nl) publiceren vandaag het zelfde soort informatie over de KPN.

Je bent nu gewoon aan het muggenziften.

• waaromikniet
Mijn "Kennis" hoort normaal intern eerder de wijzigingen voor de abonnementen omdat deze telefonisch ondersteuning biedt op vragen over de verschillende vormen. Het persbericht was haar niet bekend. Beetje dom dus van KPN om het persbericht niet intern te verspreiden.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

waaromikniet schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:50:
Mijn "Kennis" hoort normaal intern eerder de wijzigingen voor de abonnementen omdat deze telefonisch ondersteuning biedt op vragen over de verschillende vormen. Het persbericht was haar niet bekend. Beetje dom dus van KPN om het persbericht niet intern te verspreiden.
Tja, dat is natuurlijk iets wat op het bordje van KPN komt, en heeft niets met Tweakers te maken....

• waaromikniet
dit was in geen geval ook een twijfel aan Tweakers. Gewoon een vraag over de bronnen van het Artikel

[ Voor 32% gewijzigd door waaromikniet op 19-07-2011 21:45 ]

Verwijderd

waaromikniet schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:50:
Heb 7 jaar als bijbaantje bij KPN gewerkt en ook wij hoorden het nieuws altijd van onze klanten ipv KPN zelf. Nog niks veranderd dus :)
Pagina: 1