Ik wil binnenkort een nieuwe kaart kopen maar nu is de vraag welke kaart ik beter kan kopen? is de gtx580 beduidend beter dan een hd6970? Ik dacht er eerst aan om een hd6950 te kopen en te unlocken maar ik heb al begrepen dat je nu een groot risico hebt dat deze gelasercut zijn waardoor ze niet meer te unlocken zijn.
Ik zou zelf persoonlijk voor de gtx580 gaan .
Aangezien dat ik hier een Radeon hd 6970 2gb ingebruik hebt , maar ben er heel heel erg ontevreden ermee , na een lange tijd de computer aan laten staan krijg ik allemaal rare artifact in menubalk van windows 7 ( ben er eindelijk erachter gekomen dat het aan de videokaart ligt ) 3de radeon hd videokaart al in een zeer korte termijn
daar wordt je niet vrolijk van
, dus geld terug vragen .
Iedereen heeft z'n mening erover over videokaarten
Aangezien dat ik hier een Radeon hd 6970 2gb ingebruik hebt , maar ben er heel heel erg ontevreden ermee , na een lange tijd de computer aan laten staan krijg ik allemaal rare artifact in menubalk van windows 7 ( ben er eindelijk erachter gekomen dat het aan de videokaart ligt ) 3de radeon hd videokaart al in een zeer korte termijn
Iedereen heeft z'n mening erover over videokaarten
[ Voor 6% gewijzigd door fons78 op 19-07-2011 14:43 ]
Tja, pech vogels zitten er altijd tussen natuurlijk, dit ligt niet aan de serie op zich.
Totaal afhankelijk van je budget wat je wil, er zijn reviews zat te vinden die het verschil tussen de 580 en 6970 laten zien.
Totaal afhankelijk van je budget wat je wil, er zijn reviews zat te vinden die het verschil tussen de 580 en 6970 laten zien.
Van goedkoopste 6970 naar GTX 580 is het verschil 100euro.
Fons heeft problemen gehad, kon evengoed gebeuren als hij een een GTX580 had.
http://www.anandtech.com/bench/Product/292?vs=305
Ga je het verschil tussen 60fps (6970) zien en 100fps (GTX580) niet dus, daarbij komt dat de 6970 beter presteert met 3 schermen eraan dan de GTX580
Als je die extra performance waard vind voor 100euro ga dan voor de GTX580 is.
Als je sneller wilt zijn dan een GTX580, gewoon CFX6870 gaan
als je nog sneller wilt voor wat meer dan de prijs van een GTX580 voor CFX6950 gaan
Fons heeft problemen gehad, kon evengoed gebeuren als hij een een GTX580 had.
http://www.anandtech.com/bench/Product/292?vs=305
Ga je het verschil tussen 60fps (6970) zien en 100fps (GTX580) niet dus, daarbij komt dat de 6970 beter presteert met 3 schermen eraan dan de GTX580
Als je die extra performance waard vind voor 100euro ga dan voor de GTX580 is.
Als je sneller wilt zijn dan een GTX580, gewoon CFX6870 gaan
[ Voor 15% gewijzigd door yzx op 19-07-2011 14:50 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
en als ik nu moet kiezen tussen de 6950 en de 6970 wat kan ik dan beter doen qua prijs/performance verhouding?
[ Voor 8% gewijzigd door hardware4live op 19-07-2011 15:00 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
sorry hurhupske schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:22:
[BBG aanschaf] Videokaarten
Je vorige topic was ook al gesloten.......
Dit is natuurlijk geen manier van antwoorden. Na 1 slotje en een ander ongewaardeerd topic mogen wij toch ook wel van jou verwachten dat je iets beter uit je ogen kijkt voordat je weer gaat posten?
Thx.Blue-Tiger schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:10:
[...]
Dit is natuurlijk geen manier van antwoorden. Na 1 slotje en een ander ongewaardeerd topic mogen wij toch ook wel van jou verwachten dat je iets beter uit je ogen kijkt voordat je weer gaat posten?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik wist niet dat het zo'n ramp was. ik zal nooit meer een nieuw topic beginnen okeBlue-Tiger schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:10:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door hardware4live op 19-07-2011 16:44 ]
Verwijderd
Idem.. Het is hier niet de bedoeling dat je simpele vraagjes stelt. Dit is tweakers.net. Niet beginnersweb. Gebruik de quickstart en lees het lokale beleid door voordat je een topic opent. Daarmee voorkom je dit soort ontspoorde topics..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()