Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Zoals sommigen onder jullie wellicht al gezien hebben, staat momenteel een DS410 NAS in de aanbieding op 1dayfly.nl.

Momenteel ben ik aan het twijfelen over de aanschaf aangezien ik binnenkort een MBP zal hebben maar het appartement deel met een vriend die Windowsgebruiker is. Ik had overlaatst wat files gekopieerd naar een 2.5" schijfje en die aan een mac-gebruiker gegeven die het dan niet kon openen omdat mac blijkbaar een andere bestandsindeling gebruikt. Mijn vraag is dus, kunnen we beiden bestanden lezen/schrijven vanop onze respectievelijke laptops of zal dat voor problemen zorgen ?

bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een NAS benader je toch enkel over het netwerk? Dan heb je de hele issue niet van een lokaal bestandssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou kunnen :) Ik heb nog nooit een NAS gehad / gebruikt, en ik wil een miskoop vermijden.
Eventuele andere zaken waar ik rekening mee moet houden / caveats mogen ook altijd !

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:56

SLeddert

SLeddert

Dat is zeker niet duur voor deze NAS. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een goed exemplaar.
Maar als ik de recenties van deze webwinkel bekijk, dan zou ik mijn geld lekker in m'n beurs houden.....
Er gaat werkelijk bij elke bestelling wel iets mis 8)7
*KLIK*

Karsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Prima NAS, zo'n DS410. Heb hem zelf ook 8)

Geen problemen om bestanden uit te wisselen tussen m'n Macbook en een Windows-computer.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-08 10:44

itsalwaysme

Graast voor DB

Bij mij weten zou het gewoon moeten werken via een Mac en via een Windows pc. Je verbind normaal gesproken via smb of ftp, en bij mij weten kan een Mac dat gewoon aan en een Windows pc zeker.
SLeddert schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:04:
Dat is zeker niet duur voor deze NAS. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een goed exemplaar.
Maar als ik de recenties van deze webwinkel bekijk, dan zou ik mijn geld lekker in m'n beurs houden.....
Er gaat werkelijk bij elke bestelling wel iets mis 8)7
*KLIK*
Ik moet zeggen dat ik meerdere dingen bij die webwinkel besteld hebt en op het op tijd verzenden na, is alles altijd goed gedaan bij mij. En als ik de berichten van de laatste 6 maanden zo zie van jou gelinkte site, valt het ook wel mee.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties allemaal :) Ondertussen is de NAS blijkbaar al uitverkocht dus ik ben de aanbieding misgelopen. Jammere zaak.
Pagina: 1