Ik ben aan het kijken voor een nieuwe TV en zoek eigenlijk een goede vergelijken op basis van ervaring tussen de volgende toestellen:
-Panasonic TX-P50VT30
-Samsung PS51D8000.
Wat betreft internet reviews komt de VT30 beter uit qua zwartwaardes, waar de D8000 dan weer betere kleurweergave blijkt te hebben.
Scheelt dit echt veel of is voor het oog het zwart even zwart wanneer je de toestellen niet naast elkaar ziet staan?
Daarnaast heb je bij de VT30 kans op Buzzing, Fluctuating Brightness, Rumoerige fans, vergeet ik er een?
Heeft de D8000 ook last van deze, of andere bugs?
Ook heb ik gelezen dat de VT30 meer last heeft van flicker?
Helaas is over de D8000 niet zo heel veel te vinden wat betreft deze dingen.
Wat ik met de TV wil doen is voornamelijk film en TV, via HDMI naar de TV gamen en eventueel uitzending gemist, films, etc.
-Panasonic TX-P50VT30
-Samsung PS51D8000.
Wat betreft internet reviews komt de VT30 beter uit qua zwartwaardes, waar de D8000 dan weer betere kleurweergave blijkt te hebben.
Scheelt dit echt veel of is voor het oog het zwart even zwart wanneer je de toestellen niet naast elkaar ziet staan?
Daarnaast heb je bij de VT30 kans op Buzzing, Fluctuating Brightness, Rumoerige fans, vergeet ik er een?
Heeft de D8000 ook last van deze, of andere bugs?
Ook heb ik gelezen dat de VT30 meer last heeft van flicker?
Helaas is over de D8000 niet zo heel veel te vinden wat betreft deze dingen.
Wat ik met de TV wil doen is voornamelijk film en TV, via HDMI naar de TV gamen en eventueel uitzending gemist, films, etc.