[iOS] Keynote thema aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:49
Ik heb de Ipad2 met Keynote en Templates Pro.

Op mijn werk heb ik een groot aantal dia's gemaakt voor een presentatie. Deze heb ik via Dropbox in Keynote geladen. Met Templatyes Pro heb ik een leuke thema gezien en heb ik ook geladen in Keynote (als een presentatie).

Hoe kan ik een thema/template toepassen op mijn presentatie?

Ik kan het niet vinden. Windows werkt altijd gemakkelijk, intuatief en accuraat, maar met Apple ben ik continue aan het zoeken en loop je tegen beperkingen aan. Ik hoop dat dit wel gemakkelijk kan. Om nu een halve dag over te moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac-er
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-09 09:31
Aangezien je 2 aparte Keynote presentaties hebt denk ik dat je de inhoud zult moeten overkopieeren. Die Templates Pro app heeft immers geen template gegeven maar in feite gewoon een keynote presentatie geopend.

Ook al eens gezocht bij de makers van Templates Pro?

To Apple or not to Apple? That's the banana!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Bedankt voor je suggesties.

Op hun website kon ik het niet vinden. Het lukt me wel om alle dia's te kopiieren, maar als ik het in de nieuwe tamplate paste, dan wordt het niet vervangen, maar komen de dia's er gewoon bij in hun oude layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac-er
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-09 09:31
Dan ben ik bang dat dit toch een beperking is van je systeem, misschien is het nog een optie om de theme te saven en dit om te zetten naar een Keynote thema op je Mac. In dat geval kun je als je alles netjes in de goede velden hebt zitten (zoals titels) snel je presentatie omzetten naar een ander thema.

In het vervolg kun je dan overigens ook beter het thema openen en dat van inhoud gaan voorzien.
honey schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:12:
Bedankt voor je suggesties.

Op hun website kon ik het niet vinden. Het lukt me wel om alle dia's te kopiieren, maar als ik het in de nieuwe tamplate paste, dan wordt het niet vervangen, maar komen de dia's er gewoon bij in hun oude layout.

To Apple or not to Apple? That's the banana!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Bedankt.

Ik heb geen Mac en wat ik gezien heb van Apple zal die er ook nooit komen, het is mij allemaal te 'restrictive'. Dit ook, het is m.i. een basis functie om een thema aan te passen. Ik zie de Ipad steeds meer als een game tablet, PDF reader en internet browser, maar echt functioneel heb ik hem, ondanks meerdere pogingen, nog niet kunnen gebruiken.

Hopelijk komt Apple ooit eens met een update, maar toch maar weer terug naar Powerpoint.