Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Social echt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:44

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Topicstarter
Oke, de titel is misschien wat overdreven :P Ik ben al heel erg blij met de mogelijkheid om die vervelende social meuk uit te kunnen zetten. Maar aangezien ik een klikneuroot ben is het me al een paar keer gebeurd dat ik tijdens het lezen toch dat kleine streepje "Social sharing inschakelen" aanklik. Mag dat niet ook gewoon weg als ik het in m'n prefs uit heb gezet? Ik weet de URL shortener toch wel te vinden.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit zou idd wel ideaal zijn.

#socialButtons{
display: none !important;
}
in je customCSS lost het ook op trouwens. Dat kun je er ook niet meer op klikken :P

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:05

rob_erwt

What does this button do?

Als je zelfs dat streepje niet meer wilt zien, zou ik je inderdaad aanraden om Terw_Dans oplossing te gebruiken mbv de customCSS. We willen namelijk ook weer niet dat het te lastig wordt om het eventueel weer aan te zetten.

En dan heb ik het nog niet over niet ingelogde gebruikers die het niet eens aan en uit kunnen zetten via de prefs. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
Ha, ik zat erop te wachten tot iemand met de CSS kwam (lui enzo :+), bedankt Terw_Dan. Want voor iets wat je 'uitschakelt' vind ik dat het redelijk aan blijft staan.

The devil is in the details.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40

scorpie

Supra Addict

Hmm ik zie die hele balk nu ineens pas.. :')
(Ik zet em wel gelijk uit.. ;p)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
offtopic:
My bad (etenstijd) dat ik ook een topic geopend had hierover, voor de middag was deze er nog niet.

1st: dank voor de optie om het uit te zetten, maar naar mijn mening is die feature niet helemaal 'af'. Ook ik zie namelijk deze div graag uit het template verdwijnen. Mijn motivatie:

Omdat de feature by-design al aanstaat en de gebruiker er dus van af weet, is het vrij onlogisch dat we er toch zo'n 40x per week mee geconfronteerd worden.
Overigens wordt het door de gebruiker behoorlijk expliciet uitgezet. Ik denk dat de meeste gebruikers die het uitzetten dit doen met de bedoeling het 'voor lange tijd' niet meer te willen zien. Waarschijnlijk gebruikers die een redelijke weerzin van sociale netwerken hebben - of i.i.g. van berichtjes delen op een netwerk.
Die gebruikers zullen echt niet spontaan van gedachten veranderen als ze dat mouseover-divje zien.
Het is eerder vooral irritant, helemaal omdat wij tweakers steevast last hebben van onze dwangneurose om altijd en overal met onze muis op te klikken. ;)

Wat is er zo zeer op tegen om deze div gewoon uit het template te schappen? De optie staat notabene op regeltje 4 in http://tweakers.net/my.tnet/preferences. Zo moeilijk is dat niet te vinden.

Nu kan iedereen wel met een custom CSSje gaan aanmodderen, maar het is in mijn ogen gewoon niet logisch om een feature die uit staat, continu te blijven tonen. Het is tenslotte niet zoiets handigs als een sidebar die je even in en uitklapt (ik noem maar wat).

En ten laatste: het verwijderen van deze div zal jullie en ons bandbreedte schelen ;)

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik klik hem juist uit om de JS niet te laden als ik normaal browse, maar ik betrap mij erop dat ik hem toch regelmatig even toggle om te zien wat de nummers zijn, en ik vermoed dat ik niet de enige ben. En ik moet er soms echt naar zoeken waar de balk staat omdat ik hem op mijn monitor niet heel goed als streepje zie ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
offtopic:
Hm, geweldig, nu hebben we 3 kampen: 8)7
1.Uit 2. Half uit 3. Half uit, maar toch goed zichtbaar. LOL

[ Voor 4% gewijzigd door Barleone op 19-07-2011 15:50 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zoals hierboven al aangegeven: er zijn 2 use-cases voor mensen die 'm uit zetten: aan de ene kant mensen die ueberhaupt geen behoefte hebben aan het spul, en aan de andere kant mensen die niet volledig getracked willen worden cq liever een snellere pagina hebben (:P), maar toch af en toe iets snel willen kunnen sharen/liken.

Ik denk dat wij als tweakers.net al vrij ver zijn gegaan met de mogelijkheid om het ueberhaupt uit te zetten - volgens mij zijn wij daar zelfs behoorlijk uniek mee. Ik zie verdere 'personalisatie' (ècht helemaal kunnen verwijderen, of bijvoorbeeld het zelf kunnen uitkiezen welke buttons daar getoond worden) niet als een prioriteit; daarvoor hebben we simpelweg nog teveel zaken op ons developmentbordje liggen.

Er is zoals al aangegeven in dit topic een simpele workaround door middel van custom CSS. Ik ben bang dat je het daar voorlopig mee zult moeten doen.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.