Het filmpje op bovengenoemde nieuwsitem voegt in mijn bescheiden ogen helemaal niets toe aan het artikel, terwijl het deze verwachting wel wekt. Op deze manier lijkt het een sneue manier om mensen het reclamefilpje er voor te laten kijken, dus ik zou het goed vinden voor de kwaliteit van deze website als het vervangen of verwijderd wordt.
Dit had inderdaad net zo goed een plaatje kunnen zijn. Bij dit "filmpje" is de reclame langer en interessanter dan het filmpje zelf. Hoop dat dat niet de bedoeling is.
Wèh zedde gij??
Dit had inderdaad beter een plaatje kunnen zijn.Havocnl schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:20:
Dit had inderdaad net zo goed een plaatje kunnen zijn.
{signature}
Sowieso, een reclame vóór een reclamefilmpje...?.. What were they thinking?Havocnl schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:20:
Dit had inderdaad net zo goed een plaatje kunnen zijn. Bij dit "filmpje" is de reclame langer en interessanter dan het filmpje zelf. Hoop dat dat niet de bedoeling is.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Aangezien het filmpje al in de database stond ging ik er van uit dat het om het aankondigingsfilmpje van Avatar Kinect ging. Zo blijken aannames maar weer fataal, filmpje is inmiddels verwijderd uit het nieuwsbericht.