Lenovo Thinkpad zelf configureren?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb interesse in een Lenovo laptop (de T520), maar kan in Nederland alleen maar winkels vinden die voor geconfigureerde modellen hebben.

Op de UK site van lenovo kan ik wel gewoon een laptop configureren met de config die ik hebben wil...

Weet iemand een goede (web)winkel om thinkpads voordelig te kopen?? Via een PM mag ook als het tegen de regels is winkels te posten op het forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

http://tweakers.net/shopreview/2362/bluelink.html is een zaak die heel veel verschillende configs heeft van lenovo thinkpads. Daarnaast kun je daar ook nog het een en ander aanklikken (zelf geen ervaringen of wat dan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan in nederland niet configueren, alleen dell en sony. Als je toch een thinkpad wil boek je een reisje naar de VS, of gebruik je een koeriersdienst. Je betaalt dan wel ~€100 verzeldkosten + 19%BTW. Levnovo levert int. garantie dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:31
Zit je op een MBO/HBO/Universiteit?
Kijk dan eens naar de aanbiedingen op Lapstars.de en check de Studi/WiMi en de Uni/FH pagina's.
De Lenovo laptops zijn niet geheel configureerbaar maar wel met een redelijk scherpe prijs.
Extra RAM, SSD/HDD, Blueray brander zijn aan te passen en ze leveren tobo's ook in NL/US layout.
Goedkoper dan in NL iig en je bespaart jezelf een retourtje NL-USA. (Ik heb zelf (nog) geen ervaring met ze)

Romanes eunt domus | AITMOAFU