Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste Tweakers,

In dit topic bespreken we voorlopig de toestellen van Nokia. Zodra Nokia een toestel presenteert, komt er een aparte topic voor dit toestel.Laten we het vooral over hardware houden en WP7 features of applicaties die alleen met Nokia toestellen worden geleverd.

Algemene discussies over het OS, andere merken of accessoires/abonnementen zijn dan ook niet welkom.

[ Voor 12% gewijzigd door Relief2009 op 02-08-2011 04:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals jullie misschien al weten werkt Nokia op dit moment aan 1 (of meerdere) WP7 toestellen. Het grootste deel wordt volgend jaar gelanceerd.

Wat we wel op dit moment weten is dat Nokia werkt aan een toestel genaamd SeaRay. Dit is een WP7-versie van de N9 welke in Juni 2011 gepresenteerd is.

Afbeeldingslocatie: http://www.gadget-review.org/wp-content/uploads/2011/06/Nokia-WP7-Sea-Ray.jpeg

Er zijn een tweetal video's verschenen welke het toestel tonen. Het eerste is een eerste prototype getoond door Elop:

YouTube: ‪Nokia Sea Ray - Detailed Presentation of the Nokia Windows Phone 7‬‏ - YouTube

Het tweede filmpje is vandaag uitgelekt door een anonieme persoon. Ziet eruit als een chinees in een fabriek gezien het geluid. We zien ook dat de hardware steeds verder aan het veranderen is.

YouTube: ‪Nokia WP7 Sea Ray preview‬‏ - YouTube

Ik moet zeggen dat ik erg warm begin te lopen voor dit toestel! Ziet er strak uit. Start snel op en de 7 aan het begin is wel erg nice! _/-\o_

Valt jullie iets op aan de aanwezige software? Ik zie JTR Test staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Relief2009 op 19-07-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:52
Hier ook een aanvulling voor bovenstaande filmpjes: http://pocketnow.com/wind...oting-windows-phone-mango

De knoppen zijn blijkbaar capacitief als je goed naar het filmpje kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cpt.skydiver schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:56:
Hier ook een aanvulling voor bovenstaande filmpjes: http://pocketnow.com/wind...oting-windows-phone-mango

De knoppen zijn blijkbaar capacitief als je goed naar het filmpje kijkt.
Ja dat is inderdaad zo. De knoppen gaan aan bij het booten, dus lijkt me geen software iets. Verder als je goed kijkt, zie je de knoppen ook voor het opstarten.

Volgens WPCentral draait de software ook op 7710 wat de RTM-versie is. Dus een Augustus-release van Mango zou niet vreemd zijn! Maar laten we het bij Nokia houden ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Relief2009 op 19-07-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Ik ben erg benieuwd wanneer we definitief horen of er een FFC op zit en of de foto kwaliteit is zoals verwacht mag worden. De recente nieuwtjes wijzen in ieder geval dat de release dit jaar gehaald kan worden en Mango misschien zelfs een Augustus launch zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

As a sign of perhaps good faith, we noticed (and wondered) what the "Q" logo was during the Sea Ray's boot sequence (0:46). MonSmartphone was sharp enough to make the connection that it's Qualcomm's "Q" meaning that indeed, Nokia and specifically the "Sea Ray" will be sporing some of Q's silicon under the hood. While not ground breaking, we'll file this under: interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Een N8 vormfactor met Windows Phone zou ik persoonlijk ideaal vinden, De bouwkwaliteit en de grootte van het scherm (Ik gebruik nu de Mozart, dus ik zeg klein is fijn) zijn wat mij betreft perfect voor mijn behoeften. Ik zou hem gegarandeerd kopen als opvolger ergens volgend jaar.

Hopelijk zal Nokia zoiets willen maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Yakolev op 19-07-2011 13:31 ]

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359528

Weet iemand wanneer Nokia precies / ongv (welke maand) ze de phones gaan releasen?
Dit omdat iemand graag een Nokia wp7 wilt kopen, maar niet te lang wilt wachten, en wel een nederlandse versie wilt.

en of er een phone gaat komen met ook een toetsenboard? ( mis van andere builder )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een WP7 toestel met een qwerty toetsenbord is er al in de vorm van een HTC 7 Pro. Of Nokia ook ziets gaat uitbrengen is nog niet bekend. Nokia kennende zal dat vast wel, maar nog niet op korte termijn.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359528

ppaddo schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:42:
Een WP7 toestel met een qwerty toetsenbord is er al in de vorm van een HTC 7 Pro. Of Nokia ook ziets gaat uitbrengen is nog niet bekend. Nokia kennende zal dat vast wel, maar nog niet op korte termijn.
Ah ok, ik hoop wel dat het een beetje snel komt want mijn neef zou graag ook wp7 willen, alleen wil die wel nederlands, en niet te lang wachten

anders koopt hij een desire z :P

terwijl elke wp7 deze ownt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
17 augustus is waarschijnlijk de dag voor het presenteren van de Nokia toestellen.

http://www.winrumors.com/...phone-event-on-august-17/

Ik kwam trouwens een mooie photoshop van de Sea Ray tegen:

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2011/08/image3.png

[ Voor 46% gewijzigd door Relief2009 op 02-08-2011 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die licht gebogen achterkant lijkt me eigenlijk best lekker in de hand liggen. Toestel ziet er zo wel ok uit, maar ik ben wel heel benieuwd hoe dat nu met die knoppen gaat worden. Wat ik in de gelekte filmpjes zag met lelijke on-screen knoppen vond ik maar helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:33
Ik zie alleen een gebogen voorkant, en dat lijkt me zwaar lastig.

Als je de speaker tegen je oor aan drukt staat de microfoon ver van je gezicht.
Het is precies het tegenover gestelde van bijvoorbeeld de oude HTC Hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppaddo schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 07:38:
Die licht gebogen achterkant lijkt me eigenlijk best lekker in de hand liggen. Toestel ziet er zo wel ok uit, maar ik ben wel heel benieuwd hoe dat nu met die knoppen gaat worden. Wat ik in de gelekte filmpjes zag met lelijke on-screen knoppen vond ik maar helemaal niets.
Kijk eens goed naar het tweede filmpje. ;) Dat zijn toch echt geen onscreen knoppen.

[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 02-08-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou wel willen, maar alles wat maar ruikt naar film wordt geblokkeerd op mijn werk... Vanavond maar even kijken. In ieder geval fijn om te horen dat ze toch "echte" knoppen hebben toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368013

Sinds de "uitgelekte" preview van de Sea Ray ben ik ook geïnteresseerd geraakt, vooral nu WP wat volwassener wordt. Heeft iemand enig idee wat de prijsstelling gaat worden?

Offtopic:: De Samsung Omnia 7 verraste mij qua prijs, hoewel ik al wel had begrepen dat WP toestellen voor relatief weinig geld de deur uitgaan.

Als de prijs goed is zal ik zeker overstappen (heb nu de 3GS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 368013 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:31:
Sinds de "uitgelekte" preview van de Sea Ray ben ik ook geïnteresseerd geraakt, vooral nu WP wat volwassener wordt. Heeft iemand enig idee wat de prijsstelling gaat worden?

Offtopic:: De Samsung Omnia 7 verraste mij qua prijs, hoewel ik al wel had begrepen dat WP toestellen voor relatief weinig geld de deur uitgaan.

Als de prijs goed is zal ik zeker overstappen (heb nu de 3GS)
De Omnia 7 kostte bij de lancering 450 euro. De prijs is dus flink gedaald in 10 maanden tijd. Ik denk dat je Nokia in de prijsrange van 400-500 euro moet verwachten.

Voor de rest valt er weinig zinnigs te zeggen over de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maak je eigen Nokia ringtone, stuur 'm op en maak kans op $ 10.000
http://wphome.nl/2011/ver...-ringtone-en-win-e10-000/
en direkt http://nokiatune.audiodraft.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Ik denk dat Nokia toch een goeie zet heeft gedaan door met Microsoft in zee te gaan. Als ze voor het eind van het jaar een WP7 toestel uitbrengen, is dat qua development en productie echt super snel! Het is nog maar een paar maand geleden dat ze de deal rond maakten..

Daarnaast ziet alles wat er tot nu toe bekend is echt goed uit. Volgens mij gaan ze voor Nokia premium, met een redelijke prijs. Nu alleen de consument nog overtuigen. En hopen dat ze de Nokia 3210 nog niet vergeten zijn. Dat was nog eens een telefoon... voor z'n tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-06 12:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ben benieuwd naar de introductie data en de prijzen. Specs zijn in ieder geval wel erg goed als we alle geruchten moeten geloven.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De telefoon zal vast er zo uitzien, maar ik denk niet dat hij de SeaRay zal heten. Vooral sinds Nokia besloten heeft om alleen getallen als naam te gebruiken.

Ik had gehoopt dat het scherm wat groter zou zijn (4 inch), dan was het mijn volgende telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who??
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024

Is it me...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het aan mij, of zijn die laatste twee gewoon hetzelfde?

Die Ace klinkt wel lekker! Die 0,3 inch durf ik er ook nog wel bij te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elops heeft bevestigd dat er dit kwartaal nog WP toestellen komen van Nokia.

http://www.wpcentral.com/...irst-nokia-phones-quarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor wie wil neuzen naar de vormen van 2 eerste Nokia phones voor de US:
http://www.engadget.com/2...c-fridays-october-7-2011/
Veel speculatie mogelijk:
-Bij het document over plaatsing FCC logo lijkt het dat we de buitenvorm kunnen zien.
-Aan de telefoonnummers lijkt het dat we de type aanduiding zien van 763 en 803.

Gezien de US de Nokia's later krijgen als wij NLers, is dit weer een goed teken voor een spoedige beschikbaarheid na launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-06 21:59
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/wpcms_production/resources/images/000/047/859/large/nokia800press.png

Love the design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 21:28

JaccoW

Kijkt en Luistert

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:19
En weer wat mogelijk nieuws: http://www.mobilecowboys.nl/winphone/15369

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat nieuws is al weer verouderd (dat heb je met blogs die zo traag zijn).

http://www.wpcentral.com/...re-shows-physical-buttons

Hij lijkt heel erg op de Nokia 603. Het ziet er wel gephotoshopt uit. Wat denken jullie?

Afbeeldingslocatie: http://liveside.net/wp-content/images/2011/10/Nokia-603-e1319177338618.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1318159231.png

[ Voor 21% gewijzigd door Relief2009 op 21-10-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406468

Gaat Nokia nummers gebruiken als toestelnamen, of de codenamen als Sea Ray? Het laatste geval lijkt me het publiek een stuk beter (en stoerder) aan te spreken dan nummers.

Is hier al meer duidelijkheid over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Aangezien er inmiddels al reclamefoto's zijn opgedoken met de Sea Ray als Nokia 800, zal 't wel bij nummers blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een paar dagen voor de lauch. Als het kon nam ik vrij om de presentatie live te volgen.
De hardware van de Nokia SeaRay/800/Lumia? wordt in ieder geval al zeer hoog geprezen gezien deze zo goed als zeker nagenoeg gelijk is aan de N9. Engadget noemt het feitelijk de beste hardware van dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze youtube video lijkt ook steeds meer the real deal te zijn.
.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 614 op 23-10-2011 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:42
Volgende week zit ik in Londen op NokiaWorld :) ben heel erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep. Hardware die zelfs de iPhone 4s doet verbleken in een WP7 jasje en met Nokia's diensten. Ik kan niet wachten om mijn Omnia 7 te verkopen :p. Welcome back Nokia!

Iemand deze reclame gezien van Nokia?

YouTube: Nokia 800 WP7 Teaser on Channel 4 (UK)

YouTube: Nokia 800 Windows Phone advert on UK TV

En dit zijn alle stukjes bij elkaar: YouTube: Nokia 800 Windows Phone UK TV Teaser ads- NokiaTweet
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:28:
Volgende week zit ik in Londen op NokiaWorld :) ben heel erg benieuwd...
Cool! Wat is jouw taak daar?

[ Voor 73% gewijzigd door Relief2009 op 23-10-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:22
De 800 ziet er zeer aantrekkelijk uit. Ik heb mijn N8 nu een jaar en kan weer verlengen, maar twijffel zo...Ik ben ook nog steeds zo tevreden met mijn N8. Maar die 800...*zucht*.

[ Voor 27% gewijzigd door Paul01 op 23-10-2011 12:43 ]

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Telfordia schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:22:
De 800 ziet er zeer aantrekkelijk uit. Ik heb mijn N8 nu een jaar en kan weer verlengen, maar twijffel zo...Ik ben ook nog steeds zo tevreden met mijn N8. Maar die 800...*zucht*.
Is ook lastig. De camera van de N8 is superieur en geen enkele nieuwe smartphone kan eraan tippen. De N9 heeft een goede camera, maar niet zo goed als de N8. En ik verwacht dat de 800 dezelfde camera zal hebben. Daar moet je ook aan denken. Aan de andere kant, WP7 is wel een compleet ander OS wat ook zijn mooie kanten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 11:34:
Yep. Hardware die zelfs de iPhone 4s doet verbleken in een WP7 jasje en met Nokia's diensten. Ik kan niet wachten om mijn Omnia 7 te verkopen :p. Welcome back Nokia!

Iemand deze reclame gezien van Nokia?

YouTube: Nokia 800 WP7 Teaser on Channel 4 (UK)

YouTube: Nokia 800 Windows Phone advert on UK TV

En dit zijn alle stukjes bij elkaar: YouTube: Nokia 800 Windows Phone UK TV Teaser ads- NokiaTweet

[...]

Cool! Wat is jouw taak daar?
toon volledige bericht
Er is een WP7 hackaton (24 uur lang) voor Nokia developers die ik begeleid met een paar collegas. Kreeg dan meteen toegang tot NokiaWorld en vrijdag moest ik toch in Londen zijn voor een meeting, dus..

en moet nog een videointerview doen en mooi moment om te netwerken en nieuwe mensen te ontmoeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:12:
[...]

Er is een WP7 hackaton (24 uur lang) voor Nokia developers die ik begeleid met een paar collegas. Kreeg dan meteen toegang tot NokiaWorld en vrijdag moest ik toch in Londen zijn voor een meeting, dus..

en moet nog een videointerview doen en mooi moment om te netwerken en nieuwe mensen te ontmoeten :)
*zucht* wat heb jij toch een mooie baan! Kan je niet nog een collega gebruiken? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PaT op 23-10-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
PaT schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:26:
[...]

*zucht* wat heb jij toch een mooie baan! Kan je niet nog een collega gebruiken? ;)
ik heb een mooie baan, maar jullie zien alleen de leuke dingen :) de 80 uur per week en af en toe intern geneuzel zie je dan weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
80 uur per week is inderdaad erg veel, maar ik denk dat je het wel naar je zin hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matthijs Hoekstra schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:00:
[...]

ik heb een mooie baan, maar jullie zien alleen de leuke dingen :) de 80 uur per week en af en toe intern geneuzel zie je dan weer niet :)
Hard werken vind ik nooit zo erg, zolang je er iets van terug ziet.

Hebben jullie trouwens al de foto's geschoten met de 800 gezien op wpcentral? Zijn wel weer ideale conditie plaatjes zeg. Nokia marketing weten wel waar ze mee bezig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Relief2009 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:27:
80 uur per week is inderdaad erg veel, maar ik denk dat je het wel naar je zin hebt. ;)
zeker, en de grens tussen werk en hobby is heeel erg vaag. Hier op tweakers posten zien sommige als werk maar is voor mij meer hobby, lijkt me gewoon handig af en toe wat te posten omdat ik soms net wat meer info heb en daardoor kan helpen. Zou ik ook doen als ik niet bij MS zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ben benieuwd, aan het rond kijken voor een nieuwe telefoon dus wie weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog maar twee dagen en een beetje!

*tromgeroffel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04 22:53

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Als nokia mooie toestellen gaat leveren ( en het ziet er wel zo naar uit :P ) dan weet ik al dat ik mijn Omnia 7 ga inruilen voor een Nokia. Alleen die services van hun al zijn geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarluXiaXl schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:57:
Als nokia mooie toestellen gaat leveren ( en het ziet er wel zo naar uit :P ) dan weet ik al dat ik mijn Omnia 7 ga inruilen voor een Nokia. Alleen die services van hun al zijn geweldig!
Yep! Gratis navigatie op zichzelf is al een verkoopargument. En ik denk dat je ook de komende maanden nieuwe services kan verwachten speciaal voor Nokia klanten.

Het enige wat mij tegenhoudt is een kleinere scherm. 4 inch is wel ideaal op mijn Omnia 7. Maar als het type scherm hetzelfde is als die van de N9 dan is het wel weer een verkoopargument (voor diegene die het niet weten, het scherm schijnt op het niveau te zitten van SAMOLED Plus).

[ Voor 27% gewijzigd door Relief2009 op 24-10-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Moeten we nu nog een dag wachten, pffff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:53
Hoop dat ze met een full qwerty komen, en klein scherm :P
Ben benieuwd of ze met meer toestellen komen dan de drie die nu te zien waren op het internet.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:44:
Hoop dat ze met een full qwerty komen, en klein scherm :P
Ben benieuwd of ze met meer toestellen komen dan de drie die nu te zien waren op het internet.
Ik denk dat je je verwachtingen moet temperen. Hooguit twee telefoons, want de Ace komt dit jaar zeker niet. En een qwerty pas volgend jaar. Anders hadden we meer fotos gezien.
----------
Nieuwe fotos gelekt. http://www.winrumors.com/...indows-phone-photos-leak/

Zoals verwacht, prachttelefoon. Nu nog foto in het zwart.

[ Voor 62% gewijzigd door Relief2009 op 25-10-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Relief2009 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:00:
[...]

Ik denk dat je je verwachtingen moet temperen. Hooguit twee telefoons, want de Ace komt dit jaar zeker niet. En een qwerty pas volgend jaar. Anders hadden we meer fotos gezien.
----------

Daar ben ik ook bang voor, heb nu nog de LG en die doet het perfect. Mis alleen full qwerty. Maar we zullen zien. En anders afwachten wat de rest van de merken doen (Samsung, LG, HTC)

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Relief2009 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:00:
[...]
----------

Lijkt het scherm nou effectief iets kleiner vanwege de 3 soft keys onderop?

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06
http://foreverwp.com/arti...cifications_leak-10-25-11

Als dit waar is, is dat mijn nieuwe telefoon. Morgen weten we meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is dus de Ace....

Afbeeldingslocatie: http://foreverwp.com/pics/nokia900pic.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door PaT op 25-10-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Nope, Chuck Testa. :P

Dit is een fake wordt inmiddels overal geroepen. Plaatje is een mock-up van een fan van een tijdje geleden. Tevens is het font in wat raar en past de gehele stijl van de folder? niet bij de rest wat Nokia momenteel maakt. Desalniettemin zou dit wel geniaal zijn als die uitkwam.

Enne... http://www.engadget.com/2...lip-out-ahead-of-tomorro/

[ Voor 9% gewijzigd door Beanie op 25-10-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, je opmerkingen zijn wel terecht. Dat in combinatie met het bericht van Winrumors/engadget laten mij iig geloven dat we het morgen toch echt met "maar" 2 Nokia WP7 toestellen zullen moeten leren leven. wat dan weer wel lekker is, is dat die waarschijnlijk binnen een maand al in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie maakt er trouwens een "Nokia Lumia 800" en een "Nokia Lumia 710" topic aan? 8) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal ik even doen.

Ontopic: het zou me niet verbazen als we een render of prototype te zien krijgen van de Ace net zoals ze bij de N9 hadden gedaan. En dan 3/4 maanden later pas releasen.

[ Voor 86% gewijzigd door Relief2009 op 25-10-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:03
Zo heb de popcorn en het drinken klaarstaan om de live blogs te volgen :P Ben benieuwd wat Nokia zometeen precies allemaal gaat vertellen.

De Nokia Lumia 800 en Lumia 710 zijn al bekend natuurlijk maar komen er ook nog S40 series met Qwerty?
Heeft Nokia de WP7.5 erg mogen veranderen? Wordt dit de kans voor WP7.5 om meer marketshare te krijgen? Wat worden de prijzen?

Wordt het allemaal fantastisch of.... wordt het allemaal een sof?

Lets see! :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SweetMango
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
idd nog 1 minuut kan niet wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

4 nieuwe telefoons.
the Asha line: The 200, 201, 300, and the 303

Geloof niet dat we daar op zitten te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
hjs schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:27:
4 nieuwe telefoons.
the Asha line: The 200, 201, 300, and the 303

Geloof niet dat we daar op zitten te wachten ;)
Nee maar wel goed dat Nokia dit doet. Cheap telefoons waarmee iedereen overweg kan. Het zijn featurephones maar wel met Wifi/Touchscreens en Whatsapp. Ideaal voor mensen die eigenlijk geen smartphone willen maar wel bepaalde smartphone functionaliteit willen.

Deze phones kunnen goed gaan verkopen en dus voor de toekomst van Nokia zorgen in de ontwikkelingsmarkten!

De live stream klapt er telkens uit :(

[ Voor 5% gewijzigd door Harmsen op 26-10-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410823

Ze hebben nog niet alle specs van de WP7 toestellen genoemd op de Nokia World 2011, maar alle specificaties van de Nokia Lumia 800 zijn wel al te vinden op de website van Hi!! De andere Noka WP7 toestellen zijn nog niet te vinden op de website en voorlopig staat de Nokia Lumia 800 er alleen in het zwart op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
Anoniem: 410823 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:54:
Ze hebben nog niet alle specs van de WP7 toestellen genoemd op de Nokia World 2011, maar alle specificaties van de Nokia Lumia 800 zijn wel al te vinden op de website van Hi!! De andere Noka WP7 toestellen zijn nog niet te vinden op de website en voorlopig staat de Nokia Lumia 800 er alleen in het zwart op.
Levering half november? Das mooi snel al!
En het toestel is niet duur als je het vergelijkt met de HTC Sensation (XE) of een Galaxy S2

[ Voor 7% gewijzigd door Harmsen op 26-10-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410823

En slechts een losse verkoopprijs van 386 euro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat is nice.. (linkje?) aanlokkelijk... Dan is een iphone echt bizar duur..

Ik vind dat Nokia echt nog wel leuke dingen laat zien, ik vind dit setje telefoons zich toch best onderscheiden.. De 800 is erg strak en die feature phones zien er ook fris uit.

[ Voor 11% gewijzigd door maratropa op 26-10-2011 11:13 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Helaas dus niks met een qwerty, nja dan maar ff geduld :+.

Toestellen zien er mooi uit, en leuke specs. Die 710 is wel cheap zeg, zo worden sim only's interresant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:43

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Cyrus The Virus schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:37:
Helaas dus niks met een qwerty, nja dan maar ff geduld :+.

Toestellen zien er mooi uit, en leuke specs. Die 710 is wel cheap zeg, zo worden sim only's interresant.
Ik moet eerlijk zeggen dat sinds ik mijn htc hd7 heb ik geen qwerty hardwarematig toetsenbord meer bij hoef, onscreen werkt flink goed bij wp7 toestellen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
mrsar schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:55:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat sinds ik mijn htc hd7 heb ik geen qwerty hardwarematig toetsenbord meer bij hoef, onscreen werkt flink goed bij wp7 toestellen :)
Klopt maar ik mis het toch wel :P, maar dat is offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDTheory
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-04-2020
Whaha dat filmpje over surfen op de Nokia. Wat een DEBIEL zeg, poepstem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RDTheory schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:00:
Whaha dat filmpje over surfen op de Nokia. Wat een DEBIEL zeg, poepstem.
Je hebt dus een account gemaakt om deze nutteloze opmerking te maken?
Pagina: 1