Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

1 dag te laat.

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Beste,

ik vind het en beetje jammer dat ik de nieuwsbrief altijd een dag te laat ontvang.
Komt dit door een technisch probleem?
Misschien kan er niet naar ieder land gelijk verzonden worden of heb ik dat mis.
Ik woon in België, ge weet wel dat problemen landje maar daar kan ik niks aan doen ;-)

Enfin, indien mogelijk zou ik de nieuwsbrief toch graag op de dag zelf ontvangen.
Ik vind het namelijk en beetje vervelend dat, indien ik reageer op een artikel ik
dan ook een dag te laat ben en daardoor wordt mijn reactie niet gelezen natuurlijk.
Het is niet zo dat ik veel te reageren heb maar toch ....

Vriendelijke groeten.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

m0nk

16-09-2003 15.15

nvmd

[ Voor 84% gewijzigd door m0nk op 19-07-2011 09:55 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:05

rob_erwt

What does this button do?

De nieuwsbrief wordt 1x per dag verstuurd (eventueel op het tijdstip dat je zelf opgegeven hebt) en bevat al het nieuws sinds de vorige nieuwsbrief. Het oudste nieuws in de nieuwsbrief kan dus inderdaad een dag oud zijn, maar dat is dus inherent aan de werking van de nieuwsbrief.

Als je het nieuws vers van de pers wilt lezen (en kunnen reageren), kan je twee dingen doen: de website zelf bezoeken of onze rss feed instellen in je favoriete rss reader. In beide gevallen zul het nieuws direct zien als het verschijnt en hoef je niet een dag te wachten.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
rob_erwt schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:09:
Als je het nieuws vers van de pers wilt lezen (en kunnen reageren), kan je twee dingen doen: de website zelf bezoeken of onze rss feed instellen in je favoriete rss reader. In beide gevallen zul het nieuws direct zien als het verschijnt en hoef je niet een dag te wachten.
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb weer wat bijgeleerd en zal er zeker gebruik van maken.

Dit topic is gesloten.