Waarop gezocht, en wat heb je geprobeerd? Als je hem uit hebt kunnen zetten, dan moet je hem ook weer aan kunnen zettenKeb op heel internet gezocht maar ik snap gewoon niet hoe en waar ik hem aan of uit moet zetten.
[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 19-07-2011 02:29 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 02:32 ]
Bedankt jongens!Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 02:27:
config scherm > systeem beheer > services > System Event Notification Service & Windows Error Reporting Service aanzetten?
Wat lars aangeeft, daarna naar eigenschappen, daar staat het alleen was het de ''windows Event Log''
Deze van uitgeschakeld naar ''automatisch'' gezet, en hem ook even ''gestart''
* Frozen zet hem even in de favoriten
[ Voor 9% gewijzigd door Frozen op 19-07-2011 02:54 ]
Verwijderd
Ik klik het spelletje aan om op te starten, en er gebeurt niets.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 02:36:
Maar ik vraag me af of je het hiermee op kan lossen. Want ik denk dat er over de exacte gebeurtenis niet veel specifieks gemeld word. Ik zou eerder kijken naar bv. crosfire ja of nee (profiel probleem) werkt het wel met andere driver (driver probleem), wanneer crached ie? is dat in het begin (engine / config failure), na veel spelen (system heat) of op een vast punt tijdens het spel (bug).
keb crossfire uitgezet maar hij doet nogsteeds niets...
Dan zou het dus een engine / config failure moeten zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Frozen op 19-07-2011 14:20 ]
Eh.....waarom zou je in hemelsnaam je Eventlog willen uitschakelen? En voor de volledigheid (van je TR) we doen niet aan slotjes...Stef602 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 02:37:
[...]
Ik klik het spelletje aan om op te starten, en er gebeurt niets.
keb crossfire uitgezet maar hij doet nogsteeds niets...
Dan zou het dus een engine / config failure moeten zijnmaar dan...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
ach...wat stom van me natuurlijk
Wist je al dat je Aero ook altijd uit moet zetten enneh....Superfetch enneh...eigenlijk alle services die er onbelangrijk uit zien...en natuurlijk de services waarvan je toch niet weet wat ze doen....