Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb in de afgelopen tijden gebruik gemaakt van android, maar ik heb gisteren nokia e5 gekocht.
Daar snap ik totaal niet heel van.

Er wodt gevraagd naar een een code van de confuguratie voor de instelling, wat is dat?
En hoe kan ik Wifi en het dataverkeer uitschakkelen?

De handleiding is niet duidelijk hierover.

Alvast bedankt voor uw moeite,

geenver

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De handleiding is misschien niet duidelijk, maar je topic ook niet. Kun je wat nauwkeuriger zijn? Wat probeer je te doen, wat lukt er niet, wat heb je geprobeerd, wat zijn de foutmeldingen? Heb je op het web gekeken of er daar mensen zijn met dezelfde vragen, of op GoT gekeken? :)

Als ik bijvoorbeeld in Google intik "nokia e5 wifi switch off" dan krijg ik stapels met handleidingen en tips. Dat zal voor je andere vragen net zo zijn, dus begin daar eens mee.

[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 19-07-2011 02:01 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op GoT :) Als je een topic wilt openen op GoT dan verwachten we een duidelijke topicstart met uitleg wat je zelf allemaal al hebt gedaan en wat je al zelf hebt gezocht en gevonden. Lees voor je een topic aanmaak ook eerst Lees dit voor je post! en Het algemeen beleid . Dus de topicstart zsm aanvullen met wat je zelf allemaal hebt gedaan om de problemen op te lossen. Succes ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde weten hoe jhe de wifi en het dataverkeer uitschakelt.
Bovendien wordt naar een code gevraagd, maar ik snap niet he ik daaraan moet komen.

Ik heb informatie gezocht, maar ik vond niets interessanter, er wordt verwezen naar app, maar die kan niet vinden. Mobieltelefoon als sony Ercsson had zo app, maar ik kan niets over nokia e5 vinden.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 01:58:
Ik wilde weten hoe jhe de wifi en het dataverkeer uitschakelt.
Bovendien wordt naar een code gevraagd, maar ik snap niet he ik daaraan moet komen.
Wanneer wordt er naar een code gevraagd? Probeer wat duidelijker te zijn, want dit kan werkelijk van alles zijn, van een pincode bij opstarten tot aan een WPA-password voor je netwerk. Beschrijf het nauwkeurig, en houd er rekening mee dat Jomanda hier niet rondloopt, en niemand over je schouder mee kijkt.
Ik heb informatie gezocht, maar ik vond niets interessanter, er wordt verwezen naar app, maar die kan niet vinden. Mobieltelefoon als sony Ercsson had zo app, maar ik kan niets over nokia e5 vinden.
Waar heb je dan gezocht, welke zoektermen? Ik gaf je een voorbeeld waar je zat informatie krijgt om Wifi uit te zetten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp dat de eis heel hoog liggen, maar ik zal even duidelijk zijn.

Vanmiddag heb ik een nokia E5 gekocht, omdat ik problemen had met experia.
Ik heb toen het toestel bestudeerd, maar sommige dingen zijn mij niet duidelijk geworden.

Zo snap ik nog niet welke code ik nodig heb om mijn internet instelling te moeten installeren, maar dat is geen probleem omdat ik het ook handmatig kan doen. Het zal wel zijn als die code wist.

Bovendien wil ik weten hoe ik het dataverkeer moet aan en uitzetten, dit geldt ook van de wifi, Wlan!
Ik heb de handleiding door genomen, daarnaast wat informatie op internet gezocht, maar die ging over andere providers. Dus vandaan dat ik mij vraag hier stelde.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 02:05:
Ik begrijp dat de eis heel hoog liggen, maar ik zal even duidelijk zijn.
De eisen liggen niet hoog, maar als jij geen duidelijke informatie geeft, dan kan niemand je helpen. Verder moet je er wel zelf wat voor doen :) .
Zo snap ik nog niet welke code ik nodig heb om mijn internet instelling te moeten installeren, maar dat is geen probleem omdat ik het ook handmatig kan doen. Het zal wel zijn als die code wist.
Dit is dus niet te volgen, maar goed, met welke zoekwoorden heb je gezocht in Google?
Bovendien wil ik weten hoe ik het dataverkeer moet aan en uitzetten, dit geldt ook van de wifi, Wlan!
Ik heb de handleiding door genomen, daarnaast wat informatie op internet gezocht, maar die ging over andere providers. Dus vandaan dat ik mij vraag hier stelde.
Opnieuw: met welke zoektermen heb je gezocht, wat kwam daar uit en waarom werkte het niet? Het lijkt erop alsof je een toestel hebt gekocht, een paar knopjes indrukt, zegt "het is te moeilijk" en denkt dat dit de helpdesk is. Ik heb al aangegeven dat je met "nokia e5 wifi switch off" in Google een hele stapel pagina's krijgt die je vertellen hoe je dat moet doen. Welke zoektocht heb je zelf gedaan? Alleen zeggen "daarnaast wat gezocht" is niet voldoende, dan leer je er helemaal niet van.

Voorbeeld van 5 seconden Google: uitschakelen internet op E5.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 19-07-2011 02:22 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Goed, ik wil je nogmaals verzoeken om een duidelijke vraagstelling in de topicstart, niet alleen info toevoegen in het topic zelf. Zoek ook zelf naar de oplossing, met Google kun je veel vinden, zie hierboven.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
Gambieter,

Ik heb je tips gebruikt en na veel zoeken vond ik wel bruikbare informatie. Nu weet ik hoe Gprs en Wlan werken.

Even over de code.

Het toestel vraagt om een "pin-code Instellingen confuguratie"
Ik heb op google gezocht met de hele zin, maar niets gevonden.
Het voertal was NL.

Ik weet niet of je weet hoe het werkt, maar ik sta open voor je suggesties!

Verwijderd

Ik neem aan dat die instellingen (heb al 10 jaar geen nokia gehad) als volgt in het menu zitten:

Menu - Settings - Phone Settings - Data/Connectivity - Wifi
Menu - Settings - Phone Settings - Data/Connectivity - 3G/data

Over die code waar je het steeds over hebt daar snapt niemand iets van. Kun je een screenshot posten en heb je 0000 en 1234 al geprobeerd?

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
@geenver:
Welke provider heb je ? Dit lijkt op de code, die men vroeger bij Orange moest gebruiken, om de toegezonden internet-instellingen te accepteren. Bij Orange was deze code toen : 0 , gewoon nul dus.
Heb je soms de belgische provider Mobistar (=Orange) ?

Wanneer dit het niet is, weet ik het ook niet, dan zul je toch een screenshot moeten posten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:34:
Ik neem aan dat die instellingen (heb al 10 jaar geen nokia gehad) als volgt in het menu zitten:

Menu - Settings - Phone Settings - Data/Connectivity - Wifi
Menu - Settings - Phone Settings - Data/Connectivity - 3G/data

Over die code waar je het steeds over hebt daar snapt niemand iets van. Kun je een screenshot posten en heb je 0000 en 1234 al geprobeerd?
Nee. ik heb nooit eerder een nokia gehad, maar ik had deze instelling al gevonden, maar toch bedankt!
Ik heb al die codes uitgeprobeerd, maar geen enkele code deed het.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 21:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Marly schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 01:04:
@geenver:
Welke provider heb je ? Dit lijkt op de code, die men vroeger bij Orange moest gebruiken, om de toegezonden internet-instellingen te accepteren. Bij Orange was deze code toen : 0 , gewoon nul dus.
Heb je soms de belgische provider Mobistar (=Orange) ?

Wanneer dit het niet is, weet ik het ook niet, dan zul je toch een screenshot moeten posten.
Nee, ik heb Vodafone netwerk (NL).
Pagina: 1