Ik ben nu in de race om een fraaie baan te scoren, maar ik loop tegen een probleem aan (waar ik nog niet het antwoord heb kunnen vinden). Ik heb vandaag een aanbod gekregen, waarbij ik het brutoloon wat aan de lage kant vond, wel was er een flinke mobiliteitsregeling. Het is echter niet de bedoeling dat ik naar klanten ga of anderzijds veel in de auto ga zitten ten behoeve van het werk. Al met al gaat dus een groot bedrag van die vergoeding dus bruto bij mijn salaris worden opgeteld om zo alsnog uit te komen op het salaris wat ik eigenlijk voor ogen had.
Nu is mijn vraag: heeft dit consequenties voor de opbouw van pensioen, vakantiegeld, uitkeringen, enzvoorts? Is dat allemaal gebaseerd op dat lagere bruto salaris zonder die mobiliteitsvergoeding of hoef ik me geen zorgen te maken en wordt dat allemaal op de grote hoop gegooid welke als grondslag dient voor de genoemde items?
Nu is mijn vraag: heeft dit consequenties voor de opbouw van pensioen, vakantiegeld, uitkeringen, enzvoorts? Is dat allemaal gebaseerd op dat lagere bruto salaris zonder die mobiliteitsvergoeding of hoef ik me geen zorgen te maken en wordt dat allemaal op de grote hoop gegooid welke als grondslag dient voor de genoemde items?