Thx M0Dzilla, had de overzichtspagina ook al gevonden maar was mij niet duidelijk welke ik nu juist nodig had die Digiprost gebruikte. Nuja de meeste hebben ook wel een trial veronderstel ik dus gewoon zelf eens prutsen
Intussen ook volledig hooked aan Project Cars. 5 jaar geleden m'n Playseat verkocht inclusief G25 gezien ik bijna geen plaats had om hem te zetten. (heb momenteel een G27 in leen) Vond het iets te veel gedoe om iedere keer alles aan te sluiten + salon tafel te verhuizen. Gezien ik ondertussen m'n eigen mancave heb

ben ik van plan om terug de draad op te pikken. Bedoeling is dat ik m'n (nieuwe) playseat gewoon voor m'n bureau rol en usb kabeltje insteek + power. Dit zou m'n voorlopige config worden. Commentaar + advies uiteraard welkom. Eens alles besteld / aangesloten is zal ik nog eens wat foto's posten:
- Graka: Geforce 980GTX ti (pc heb ik reeds uiteraard.. Core I7, SSD, .. )
- XFX triple monitor stand + 3X Eizo Flexscan EV2450 (schermen heb ik reeds)
- Logitech G27 of Lotto winnen en ineens een Fanatec V2

- Raceseat: Zalem V27 + modden zodat er wielen onder staan / juiste hoogte om perfect voor m'n bureau te schuiven
Afwegingen die ik voorlopig nog maak:
- Raceseat zelf maken of bestellen. Heb helaas niet echt veel tijd dus voorlopig eerder de neiging om te bestellen.
- (ver)plaatsing schermen. 24" per scherm is niet super groot dus ik vermoed dat ik waarschij
nlijk een systeem zal moeten vinden om m'n triple monitor stand op een gemakkelijke manier dichter te kunnen krijgen als ik wil gaan racen.
Tips meer dan welkom