Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
hey tweakers,

ik probeer al een tijdje op te zoeken of er ook een mogelijkheid is om je mail via me.com op te halen.
nou kwam ik deze website tegen die wel degelijk aangeeft dat het kan:
http://bit.ly/aw5mzj

zoals in de webbalk staat vermeld in de screenshot moet ik naar www.me.com/mail gaan maar als ik dat doe word ik gewoon gelijk doorgelinkt naar Find My iPhone. Heel irritant dus.
de vraag is, is er een manier om dit wél te bekijken? Of kan zoiets alleen op Mac?

(sorry dat ik dit perongeluk bij tablets heb geplaatst)

[ Voor 4% gewijzigd door Ruben1992 op 18-07-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-10 20:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als je wordt doorverwezen naar Find my iPhone heb je geen volledig MobileMe account, maar een gratis account dat je kunt aanmaken op je iPhone. Dat zijn twee verschillende zaken. MobileMe komt sowieso in z'n geheel te vervallen, en je kunt het dus ook niet meer aanschaffen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
--MeAngry-- schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:53:
Als je wordt doorverwezen naar Find my iPhone heb je geen volledig MobileMe account, maar een gratis account dat je kunt aanmaken op je iPhone. Dat zijn twee verschillende zaken. MobileMe komt sowieso in z'n geheel te vervallen, en je kunt het dus ook niet meer aanschaffen.
oke, maar ik kan via outlook namelijk wel mn mail ophalen. Het is dus niet mogelijk om mn mail te kunnen ophalen ergens via een webmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45
Ruben1992 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:56:
[...]

oke, maar ik kan via outlook namelijk wel mn mail ophalen. Het is dus niet mogelijk om mn mail te kunnen ophalen ergens via een webmail?
Live account aanmaken met een Hotmail-box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-10 20:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ruben1992 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:56:
[...]

En dat is zeker weten via je MobileMe adres? (Dus eindigend op @me.com) Dan zou ik eens contact opnemen met Apple.

In alle andere gevallen is het namelijk nog steeds geen volledig MobileMe account. Ik heb een gratis Me account op m'n Gmail adres, dus de mail staat nog steeds bij Google.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
--MeAngry-- schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:03:
[...]

En dat is zeker weten via je MobileMe adres? (Dus eindigend op @me.com) Dan zou ik eens contact opnemen met Apple.
ja ik heb een mailadres eindigend op me.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-10 08:23
Dan ga je gewoon naar me.com en dan zie je een x aantal iconen. Als je dan je email adres ingeeft (hoeft niet eens met @me.com erachter) en dan je wachtwoord ingeeft dan moet hij gewoon inloggen op je webmail. Wel even het mail icoontje aanklikken :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
SanderPS3 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:27:
Dan ga je gewoon naar me.com en dan zie je een x aantal iconen. Als je dan je email adres ingeeft (hoeft niet eens met @me.com erachter) en dan je wachtwoord ingeeft dan moet hij gewoon inloggen op je webmail. Wel even het mail icoontje aanklikken :).
ook dit werkt niet... ga gelijk naar zoek mijn iphone :S
ik gebruik trouwens firefox.. werkt gewoon toch? of moet ik safari gebruiken

[ Voor 8% gewijzigd door Ruben1992 op 18-07-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Firefox werkt gewoon normaal gesproken. Je klikt wel het mail icoontje aan?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
SanderPS3 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:34:
Firefox werkt gewoon normaal gesproken. Je klikt wel het mail icoontje aan?
ja heb er wel 10x op geklikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Haha oke just to make sure :). Je mail van mobileme ontvange je dus in je outlook inbox begrijp ik? Dus je mail werkt wel gewoon?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
SanderPS3 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 23:40:
Haha oke just to make sure :). Je mail van mobileme ontvange je dus in je outlook inbox begrijp ik? Dus je mail werkt wel gewoon?
ja via outlook lukt alles wel. Heb net voor de grap safari is gedownload maar ook daar werkt het gewoon niet :')
snap er niks van

edit: ik denk dat ik al weet waar het aan ligt. Ik heb namelijk op iOS5 beta gezeten en toen een nieuw me account aangemaakt. Volgens mij valt dit dan niet onder mobileme maar onder iCloud.
iCloud heeft momenteel nog geen webmail dus volgens mij moeten we daar op wachten:)
ik denk dat tot nu toe de mail functies, etc. alleen voor mensen zijn met een abonnement op me.com

[ Voor 33% gewijzigd door Ruben1992 op 19-07-2011 00:18 ]

Pagina: 1