Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Hier ook een storing KPN, in de Betuwe.
Vanmiddag werkte ie van 1400-1600 niet, rond Lochem
http://webwereld.nl/nieuw...nternet-kpn---update.htmlGrote storing mobiel internet KPN - UPDATE
Dus ff geduld en morgen weer fris ertegenaan.

[ Voor 42% gewijzigd door Hoyden op 18-07-2011 22:09 ]
Vanaf ongeveer 16:00 uur heb ik ook geen internet meer (Hi). Er zijn meer mensen die er last van hebben (zoek maar eens op twitter).
hhmm dus het is rond middernacht weer opgelost, net zo opgelost als ze dat beweerde om 19:00 zeker
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Ik zet even de datum in de titel 
Verder is de storing zoals gezegd bekend, dus alleen melden dat je wel of geen ontvangst hebt voegt niet echt wat toe
Verder is de storing zoals gezegd bekend, dus alleen melden dat je wel of geen ontvangst hebt voegt niet echt wat toe
En was die reset een fout? Was het nodig? Dit soort dingen doe je toch niet op een maandagmiddag? Effe je hele netwerk platleggen...De woordvoerster van KPN zegt na enig uitzoekwerk in de organisatie dat de storing voortkomt vanuit "een reset van een node om 15.00 uur. Daardoor moet het netwerk weer opstarten en dat kost tijd. Vooral omdat het zeer druk is, neemt het een langere tijd in beslag. De verwachting is dat het tegen middernacht opgelost is en iedereen weer verbinding kan maken."
Het lijkt me niet dat er zonder reden gedacht word: mmm... laat ik deze node eens resetten
.
Hier ook storing met 3G internet. Regio Drachten (Smallingerland)
Ah het heeft nu.nl ook bereikt, het is dus een grote storing naja na dertig keer vodafone mag kpn ook wel weer een keertje 
http://www.nu.nl/internet...ring-mobiel-internet.html
http://www.nu.nl/internet...ring-mobiel-internet.html
werkt al de hele dag niet rond lochem/barchem (achterhoek)
Bij mij werkt hij weer
Probeerde net iemand terug te bellen en ineens sprong hij van no service naar vol bereik.
Probeer het eens wie weet helpt het.
Probeer het eens wie weet helpt het.
Had hier (Dalfsen/Zwolle) vanmiddag ook geen bereik. Na m'n telefoon opnieuw opstarten kon ik weer bellen en smsen, maar mobiel internet werkte nog niet.
Op dit moment werkt mobiel internet bij mij nog steeds niet. Bij andere mensen hier (ook KPN) werkt ook mobiel internet al wel weer gewoon. Hopelijk zijn alle problemen morgenochtend opgelost.
Op dit moment werkt mobiel internet bij mij nog steeds niet. Bij andere mensen hier (ook KPN) werkt ook mobiel internet al wel weer gewoon. Hopelijk zijn alle problemen morgenochtend opgelost.
Wat ik vervelend vind is dat ik er niets over kan vinden op de hi site, weet iemand daar misschien een storings pagina? Na een reboot van mijn phone had ik al wel het vermoeden, graag zou ik meer info krijgen zodat ik weet wat er aan de hand is en ik eventueel alternatieven kan zoeken. Omgeving Arnhem Nijmegen al vanaf 1700 18-07 problemen ervaren.
Pffff, ben ik blij dit te lezen, ik kwam er vanmiddag om 5 uur achter, sommige collega's hadden het ook en anderen (ook KPN) niet. Sim geen toegang. Maar sinds 6 uur constant weer bereik, maar geen internet. Na wat meer testen bleek ik wel te kunnen internetten via GPRS, bellen kon ik ook via UMTS, maar aan het icoontje te zien leek hij niet eens een poging te doen via UMTS een dataverbinding te starten. Daarom was ik er bijna van overtuigd dat het mijn toestel (Desire) moest zijn, want bij andere storingen zie je dat icoontje wel, maar komt er bv geen data overheen. Om half acht, acht uur nog gezocht naar meldingen (via GPRS..) maar zag het nergens, nog meer twijfel richting toestel. Laten rusten, kijk ik nu, zie ik gelukkig
dat het net aan mij ligt.
Zo zie je maar weer, de ene storing is de andere niet en kan dus ook een hele andere uitwerking hebben dan een voorgaande storing, met zelfde impact. Te vroeg conclusies getrokken uit te weinig ervaring.
Zo zie je maar weer, de ene storing is de andere niet en kan dus ook een hele andere uitwerking hebben dan een voorgaande storing, met zelfde impact. Te vroeg conclusies getrokken uit te weinig ervaring.
pepernooot
Bij mij werkt alles vlekkeloos. Groningen ( vinkhuizen )
Echter doet de site het nog niet nee.. wat ik best wel balen vind aangezien ik moet kijken wat mn factuur is
Echter doet de site het nog niet nee.. wat ik best wel balen vind aangezien ik moet kijken wat mn factuur is

Pagina: 1