Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit al lang met een verouderde telefoon en ik wilde een nieuwe aanschaffen. Zonder bepaalde specificaties rondkijken is niet moeilijk, maar laat ik dat nou net wél hebben. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. De specificaties die ik graag op mijn nieuwe toestel zie zijn;

- Wifi
- WhatsApp ondersteunend
- Een Qwerty keyboard hebben, een touchscreen daarnaast is overigens geen overbodige luxe
- Wat toffe spelletjes erop kunnen zetten
- Veel/genoeg leuke gadgets erop kunnen gooien zonder al te veel problemen
- Minstens een redelijke hoeveelheid GB
- Een redelijke camera, hoeft niet super scherp te zijn maar dat er gewoon redelijk tot goed foto's mee gemaakt kunnen worden
- Prepaid toestel
- Budget; zo rond de €200-€250

N.B. graag niet alleen merknamen, maar echt toestellen. :)

Alvast bedankt. :)

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:30
Al gedacht aan een 2ehands Samsung Galaxy S? Die heb je wel voor rond de 200 euro, alleen heeft deze geen qwerty toetsenbord.. Al moet ik wel zeggen dat een touchscreen ook wel weer went na een poosje (komende van een HTC touch pro 2, met qwerty toetsenbord dus)

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:37
2dehands HTC desire Z of een nieuwe Sony Ericsson Xperia X10 mini pro?

• limp_1983
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
n0pe schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:02:
2dehands HTC desire Z of een nieuwe Sony Ericsson Xperia X10 mini pro?
Nou absoluut geen Xperia, dat zijn echt but dingen vooral met updaten e.d. (m'n vriendin heeft er 1).

HTC Desire (180) of Sensation (450)
Samsung Galaxy SI (180) of SII (450)

PS. vergeet dat qwerty toetsenbord installeer swype en je wilt na een maand niet meer anders.

[ Voor 14% gewijzigd door limp_1983 op 18-07-2011 22:09 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
limp_1983 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:06:
[...]

Nou absoluut geen Xperia, dat zijn echt but dingen vooral met updaten e.d. (m'n vriendin heeft er 1).

HTC Desire of Sensation.
Samsung Galaxy SI of SII

PS. vergeet dat qwerty toetsenbord installeer swype en je wilt na een maand niet meer anders.
Tja, zo kan je iedereen wel een SII of Sensation aanbevelen.
Buget is alleen de helft, maar ach ;)

Verwijderd

Topicstarter
Is eigenlijk een behoorlijke must dat er ook een Qwerty op zit, heb op de een of andere manier 't niet zo op Touchscreen-only. Bedankt voor de hulp. :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum. :)

Geef aub nog even aan waar je zelf reeds naar hebt gezocht, wat je hebt gevonden en waarom dat wel of niet je voorkeur heeft. Je vraag is nu te breed, zoals je ziet worden er vele verschillende toestellen aan- of afgeraden met allemaal persoonlijke redenen.

Als je overigens hier kijkt dan zie je wat toestellen die min-of-meer aan je verzoek voldoen. Maar zoals gemeld: je vraag is te breed, klik eens door dat overzichtje heen en kom eens met concrete vragen waarom je een bepaald toestel juist wel of niet interessant vindt.

[ Voor 47% gewijzigd door pven op 18-07-2011 22:17 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:13:
Welkom op dit forum. :)

Geef aub nog even aan waar je zelf reeds naar hebt gezocht, wat je hebt gevonden en waarom dat wel of niet je voorkeur heeft. Je vraag is nu te breed, zoals je ziet worden er vele verschillende toestellen aan- of afgeraden met allemaal persoonlijke redenen.
Hey, bedankt.
De brede keus is juist mijn bedoeling van dit topic, ieder z'n eigen smaak en verschillende hoekpunten van veel telefoontjes zien is mijns inziens de beste manier om tot een goede keuze te komen. ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Graag gedaan, maar beantwoordt aub nog wel even mijn vraag. Te breed is niet de bedoeling, dan kan je net zo goed op Google gaan zoeken. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat is dus op GoT niet de bedoeling, want we verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat, modellen selecteert die bij je eisen passen, reviews daarvan leest, en op basis daarvan je eigen afwegingen maakt. Eventuele specifieke vragen die je dan nog overhebt, kun je dan stellen. Begin dus eens hier: http://tweakers.net/pricewatch/

Zie trouwens ook Het algemeen beleid. Want ik denk dat je die iets te haastig voorbij hebt geklikt na het registreren ;)

Verwijderd

Ja, alleen is dat niet de bedoeling van dit forum. Voor iedere telefoon is een apart topic aanwezig, zodat je je kunt inlezen. Mijn advies is om een shortlist te maken met een aantal modellen die je interessant vindt en deze topics door te lezen voor reviews en ervaringen om tot een keuze te komen.

Verwijderd

Topicstarter
Ah oke, mijn excuses, het leek mij juist de ideale manier om tot een resultaat te komen.
Ik heb ongeveer van alle HTC's een review gelezen, van sommige Samsungs en van sommige telefoons van diverse merken.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

kijk of je een tweedehand HD2 op de kop kunt tikken, dan kun je hem rooten en Cyanogenmod erop zetten :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
*weg* linksboven zit de optie om een topicreport te maken, gebruik die voortaan :/

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 18-07-2011 22:23 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:22:
Ah oke, mijn excuses, het leek mij juist de ideale manier om tot een resultaat te komen.
Ik heb ongeveer van alle HTC's een review gelezen, van sommige Samsungs en van sommige telefoons van diverse merken.
Ok, maar wat wil je nou *specifiek* van ons weten?

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Heb zelf een Motorola Milestone, voldoet wel aan jouw eisen ;) Voor een goede prijs ben ik best bereid die van de hand te doen.

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Als je hier kijkt, heb je een lijst van 14 telefoons met de volgende kenmerken:
  • Max 260 euro
  • Qwerty keyboard met touchscreen
  • Android (Voor Whatsapp, redelijk veel games en gadgets)
  • Minstens een 5MP camera
  • WiFi
  • Micro SD HC (High Capacity) slot, voor je opslag
Dat houdt zich, volgens mij, aan zo goed als al je wensen / eisen ;)

Edit: De pricewatch is dus niet helemaal in orde, want een aantal van die telefoons heeft dus geen qwerty keyboard, terwijl dat wel als kenmerk is opgegeven. :(

[ Voor 10% gewijzigd door xPhantom op 18-07-2011 22:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:24:
[...]

Ok, maar wat wil je nou *specifiek* van ons weten?
Of een van jullie mobieltjes heeft/kent/kennis van heeft die aan deze eisen voldoen.

Off; vond die link met dat uitgebreide search menu best handig, die ben ik nog nergens tegengekomen. :o

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:26:
[...]

Of een van jullie mobieltjes heeft/kent/kennis van heeft die aan deze eisen voldoen.
Heb je nou doorgelezen wat hierboven staat? We verwachten wat meer eigen initiatief dan dit. We verwachten dat je zelf telefoons op kan zoeken en daarvan reviews kan lezen. Nogmaals, lees aub even het beleid door, want op deze manier heeft een topic geen zin.

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-11 14:28
Als een toetsenbord zo belangrijk is maak je het jezelf al een stuk eenvoudiger. Zoveel toestellen in die price range met qwerty en whatsapp zijn er nu eenmaal niet, in de pricewatch kom je op een stuk of 10. De HTC Chacha is uitgezonderd geheugen wel een aardige optie denk ik.

Nevermind, had beter even kunnen refreshen voor ik mijn bericht plaatste...

[ Voor 15% gewijzigd door troftnom op 18-07-2011 22:37 ]

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-11 00:11
xPhantom schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:26:
Edit: De pricewatch is dus niet helemaal in orde, want een aantal van die telefoons heeft dus geen qwerty keyboard, terwijl dat wel als kenmerk is opgegeven. :(
Je hebt je filter op OF staan. Hij kiest dus telefoons met een qwerty of een touchscreen.

Deze linkt laat wel alleen met een qwerty zien - dat is alleen niet heel veel.

Verwijderd

Nokia's E serie heeft ook bijna alles wat je wilt. Wel wat minder fancy, maar past beter in je budget.

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
hostname schreef op maandag 18 juli 2011 @ 22:40:
[...]

Je hebt je filter op OF staan. Hij kiest dus telefoons met een qwerty of een touchscreen.

Deze linkt laat wel alleen met een qwerty zien - dat is alleen niet heel veel.
offtopic:
Whoops, foutje. Thanks
Pagina: 1