Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn vrouw heeft dit toestel, dat bevalt prima. :)

Wel heb ik een probleem met dat toestel en specifiek met de app Super Deals. Ik wilde de app bijwerken, toen kreeg ik een melding dat dat niet lukte (iets met SD-kaart :?). Geen probleem, ik move de app terug naar het telefoongeheugen en werk hem dan bij. Helaas: het moven lukte niet (foutmelding ben ik even kwijt). Nog steeds geen probleem: ik deinstalleer de app en installeer hem opnieuw. Nu komt het: ik kreeg weer die melding over de SD-kaart, komt er op neer dat het niet op de SD-kaart kan. En nu kom ik niet meer verder: de app is van de telefoon verdwenen maar denkt blijkbaar nog wel dat het op de SD-kaart staat, waardoor opnieuw installeren niet werkt.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Die app is namelijk de moeite. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• pven
  • Niet online
*schop*

Iemand een idee? Ik heb nog niets nieuws gevonden.

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Probeer het eens zonder de sd kaart in het toestel of iig ontkoppelt in de instellingen?
Vaker zoiets gelezen en meestal hielp het :)

• pven
  • Niet online
Oh, dat was simpel. :$ Het werkt, dank! :)

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Haha geen dank hoor ;)

• pven
  • Niet online
*schop*-je

Ik heb meer problemen met het SD-gebeuren op dat toesel. Recent heb ik app2sd erop gezet, waarna ik uiteraard wat apps naar de SDkaart heb verplaatst. Die apps krijg ik niet meer ge-update. Als ik ze vervolgens terug wil verplaatsen naar het telefoongeheugen dan lukt dat niet, het lijkt te blijven hangen (is wat lastig uit te leggen). Uiteraard kan ik de SDkaart weer ontkoppelen, maar zo kan ik wel bezig blijven; en dan nog: zo behoort het niet te gaan. Voor mijn gevoel begon de ellende na het in gebruik nemen van een groter SDkaartje (oude was 1GB, deze is 8GB). Ik heb de bestanden over gezet door copy&paste vanaf mijn netbook (WinXP) te doen.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Pagina: 1