Sinds een paar weken ben ik op zoek naar een nieuwe TV voor in de woonkamer. Na een uitgebreide zoektocht om bekend te raken met wat termen, een tiental reviews op T.net en elders gelezen te hebben ben ik naar de Mediamarkt gegaan om een kijkje te nemen.
Wensen:
- 40 - 42 inch
- CI+
- Mogelijkheid om op te nemen in modern home theater
Met dat laatste bedoel ik, content streamen van de pc, video afspelen vanaf usb, foto's in hoge kwaliteit tonen, etc.
Het budget is maximaal €1500,-.
In de Mediamarkt heb ik een aantal TV's gezien van verschillende merken die wel interessant leken. Uiteindelijk gaat het nu tussen:
- Samsung D8000 (40")
- Philips 9705 (40")
Op het forum heb ik gelezen dat de D8000 problemen kan hebben met de CI+-interface in combinate met UPC. Geldt dit voor iedereen? Of is het probleem ondertussen opgelost?
De D8000 schijnt erg slecht te reageren op de afstandbediening. Is dit op te lossen door bijvoorbeeld een universele ab van Logitech (oid) te kopen?
Heb ik nog een TV over het hoofd gezien?
Wensen:
- 40 - 42 inch
- CI+
- Mogelijkheid om op te nemen in modern home theater
Met dat laatste bedoel ik, content streamen van de pc, video afspelen vanaf usb, foto's in hoge kwaliteit tonen, etc.
Het budget is maximaal €1500,-.
In de Mediamarkt heb ik een aantal TV's gezien van verschillende merken die wel interessant leken. Uiteindelijk gaat het nu tussen:
- Samsung D8000 (40")
- Philips 9705 (40")
Op het forum heb ik gelezen dat de D8000 problemen kan hebben met de CI+-interface in combinate met UPC. Geldt dit voor iedereen? Of is het probleem ondertussen opgelost?
De D8000 schijnt erg slecht te reageren op de afstandbediening. Is dit op te lossen door bijvoorbeeld een universele ab van Logitech (oid) te kopen?
Heb ik nog een TV over het hoofd gezien?