Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamilro
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-04-2017
Ik heb een opvallend probleem met mijn laptop.

Het is een HP Pavilion dv6-1220sd met Windows 7. Als ik mijn laptop losmaak van netvoeding wordt mijn laptop vaak heel traag en gaat het geluid en video haperen en schokken. Alleen op accustroom doet dit probleem dit voor en de accu is nog van goede kwaliteit.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Ik heb het nodige zoekwerk gedaan maar kon niet echt vinden op het net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je lap op energiebesparing zet klokt alles zich terug
en met voeding erin kan het gewoon max gebruiken

probeer eens via energiebeheer hoge prestaties aan te zetten als je dat nei hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 13:18
jamilro schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:56:
Ik heb een opvallend probleem met mijn laptop.

Het is een HP Pavilion dv6-1220sd met Windows 7. Als ik mijn laptop losmaak van netvoeding wordt mijn laptop vaak heel traag en gaat het geluid en video haperen en schokken. Alleen op accustroom doet dit probleem dit voor en de accu is nog van goede kwaliteit.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Ik heb het nodige zoekwerk gedaan maar kon niet echt vinden op het net
Dit heeft veelal te maken met energie besparing, je hardware wordt automatisch gedownclocked wanneer deze van de accu om een sapje moet vragen.

In Windows kun je dit vaak aanpassen in energiebeheer.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x