Welke laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pocket
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-08 09:58
Hallo, tweakerts

Ik ben op zoek naar een laptop onder de 900 euro, die ik hoofdzakelijk ga gebruiken voor games en voor school.
Ik heb al een tijd lopen speuren op de pricewatch maar kom er niet helemaal uit omdat ik niet veel van computers weet.
deze 2 laptops had ik al gevonden: http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/280113;281902
(het hoeft er niet een van de link te zijn)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. _/-\o_

edit: hij mag maximaal 16 inch zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door pocket op 18-07-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetoriani
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-07 07:45
Je moet wel even duidelijk maken welke games en welke programma's je hoofdzakelijk draait. ArcGIS is anders dan Photoshop, en Photoshop is anders dan MS Word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:34
Beste pocket,

Als je op zoek bent naar een laptop onder de 900 euro en ok bent met een 2e handse heb ik er wel eentje voor jou. Het gaat namelijk om deze.

http://www.notebookcheck....ing-Notebook.28166.0.html

In de laptop zit de Core I7 Q740 (sneller) en NIET! de Core i7 Q720. Op notebookcheck hebben ze de Core i7 Q720 getest.
Hij komt ook met een usb 3.0 card (appart bij gekocht).
Gamen gaat fantastisch met de laptop (HD 5870 card)

Op tweakers is er ook een topic over de laptop. Deze lees je hier:
[Ervaringen] Medion Akoya X7811 - Deel 1

Nogmaals er zit een sneller processor in dan in de oudere reviews.
Hij is vrijwel niew in staat.

Mocht je foto's of filmpjes willen ervan of hem in het echt willen zien. U bent meer dan welcome

Ook bied ik mijn excusses aan als ik je niet heb kunnen helpen tussen de 2 laptops die je gelinkt hebt

De laptop is nog geen 6 maanden oud en vrijwel geen gebruikers sporen.
Bij de laptop zit de aankoop bon, doos, verpakking, plastic gewoon alles waarmee hij gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pocket
Ik ga hem gebruiken voor games zoals: Call of Duty 4, en in de toekomst: The Elder Scrolls V: Skyrim en Battlefield 3. Voor school gebruik ik niet zoon zware programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pocket
sakurakilla schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:05:
Beste pocket,

Als je op zoek bent naar een laptop onder de 900 euro en ok bent met een 2e handse heb ik er wel eentje voor jou. Het gaat namelijk om deze.

http://www.notebookcheck....ing-Notebook.28166.0.html

In de laptop zit de Core I7 Q740 (sneller) en NIET! de Core i7 Q720. Op notebookcheck hebben ze de Core i7 Q720 getest.
Hij komt ook met een usb 3.0 card (appart bij gekocht).
Gamen gaat fantastisch met de laptop (HD 5870 card)

Op tweakers is er ook een topic over de laptop. Deze lees je hier:
[Ervaringen] Medion Akoya X7811 - Deel 1

Nogmaals er zit een sneller processor in dan in de oudere reviews.
Hij is vrijwel niew in staat.

Mocht je foto's of filmpjes willen ervan of hem in het echt willen zien. U bent meer dan welcome

Ook bied ik mijn excusses aan als ik je niet heb kunnen helpen tussen de 2 laptops die je gelinkt hebt

De laptop is nog geen 6 maanden oud en vrijwel geen gebruikers sporen.
Bij de laptop zit de aankoop bon, doos, verpakking, plastic gewoon alles waarmee hij gekomen is.
Ik was bij mijn post vergeten te schijven dat ik hij maximaal 16 inch mag zijn, mijn excuses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:34
Ik kan er een stukje van wegzagen als je wilt ^^
Maar hij is 17" helaas.

Ik hou de topic wel in de gaten mocht je ooit van gedachten wisselen.
Gamen doet hij perfect dus ook je CoD series zal hij op max spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.