Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Hoi allen,

Ik ben hier al enkele dagen google aan het afspeuren naar een oplossing maar zonder succes.
Ik en enkele van men vrienden spelen nog regelmatig is counter strike en Cod modern warfare via lan.

Sinds we allemaal overschakeld zijn naar windows 7 zitten we met dit probleem dat we elkaar geluiden horen langs microfoon.
Dus ik start bv counterstrike op, en men vriend aan de andere kant van de lijn hoort lekker waar ik aan het schieten ben, en zelfs waar ik ongeveer zit. Het is trouwens met alle audio die word afgespeeld we horen allemaal wat we van audio eigenlijk aan het luisteren zijn.

We hebben er ook eentje dertussen die van lekkere zware hardcore houd tijdens gamen, en worden we allemaal gelijk gek van die muziek ;) dus het zou tof zijn moest ieman dit probleem al eens opgelost hebben.

Dit is gewoon om gek van te worden, als we ons volume van het spel zelf minder zetten hebben we er natuurlijk minder last van, mor dat is nou niet echt direct de oplossing.

Iemand enig idee aan wat dit kan liegen, want word hier gewoon gek van te zoeken.

Geluidskaarten zijn allemaal van verschillend merk, ik heb een Via HD 1708s bordje terwijl men andere kameraad met een logitech usb chat werkt, en de gabber met een realtek high def.

het is net of onze microfoon gewoon afspeelt wat er in onze koptelefoon afgespeeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jullie hebben er dus allemaal last van, ieder op je eigen koptelefoon en bijbehorende PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
Aghanim schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:32:
Jullie hebben er dus allemaal last van, ieder op je eigen koptelefoon en bijbehorende PC?
yeps inderdaad, een lastig probleem.

Lannen samen is bijna onmogelijk hierdoor. als ik beslis bv iron maiden te spelen via winamp, en dan minimaliseer horen mijn kameraden dit allemaal.

Idem aan hun zijde, als zij iets spelen hoor ik alles via hun micro binnenkomen, alsof hun speakers vlak voor hun micro staan, terwijl we allemaal mooi een headsetje hebben.

Het lijkt me dus gewoon een algemene setting die bij ons allemaal verkeerd staat.

Je kan je voorstellen met een goede shooter luister je aandachtig naar u omgeving om te horen of u tegenstander niet om de hoek komt gelopen om je omver te knallen, als dan de ander aan de andere kant van de map zijn wapen leegschiet horen we niets meer van onze eigen omgeving :D

niemand die dit probleem heeft? :D

[ Voor 19% gewijzigd door Robinator op 18-07-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog steeds niet helemaal duidelijk met welk programma jullie communiceren. Is dat de steamvoicechat of teamspeak, etc ?

*edit*
oplossing gevonden na even zoeken
I think that you have whatever device you are playing music from, selected as an input under your sound card "record" settings, and its audio is being mixed with your microphone audio. This is making use of the sound card's "mixing" capability. I sometimes do this intentionally to play music to my contact! (wasntme) Go to your Windows "record" settings for your sound card, and make sure that only "microphone" is selected.
Het heeft dus niet met het voicechatprogramma te maken. Het heeft met de instelling opnemen/record te maken. Je moet er dus voor zorgen dat alleen de microfoon is geselecteerd bij je opnameinstellingen van je geluidskaart.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
psychoclown schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:39:
Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
heb dit nagekeken, voor zover ik weet bij mijn instellingen althans, staat enkel men microfoon als recording device.

Ik werk met een via Hd soundkaartje, onboard van men Asus M4a78-E

screenshotje's van men sound instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/855/sndcard1.jpg/

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/546/sndcard2.jpg/

En we hebben echt allemaal dit probleem, we spreken via skype.

Rare is het moet windows 7 zijn volgens mij, want met 1 persoon heb ik dit niet, maar hij wel met mij, en hij heeft nog de goede oude win Xp SP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 10:12
Het gaat om je WINDOWS settings van je opname apparaten (Recording Devices)

Het gaat om het volgende scherm: Afbeeldingslocatie: http://www.trishtech.com/img_art/win7_sound_recorder_2.jpg

Hierin moet je zorgen dat alleen je Microphone of lineingang als actief staat. Anders krijg je idd het probleem dat jij hebt.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1