Unofficial Tweakers.net Nieuws Notifier
Ik heb een kleine extensie gemaakt voor Google Chrome. Deze extensie zal een pop up geven + eventueel een geluidje indien er een nieuw nieuws bericht op tweakers wordt gepost.Het nut van deze extensie is dat ik mij veel zie refreshen op T.Net om te controleren of er geen nieuw nieuws is gepost. Met deze extensie wordt je dus verwittigd (al kan je dit wel uitzetten indien je geen popup fan bent), ook zal je door de icon rechts vanboven kunnen zien hoeveel ongelezen nieuws berichten er zijn en met een klik op het icon kom je op de T.Net homepage uit, (dit is handig indien je werkt zonder pop up).
In ieder geval sinds ik deze extensie voornamelijk voor mezelf heb gemaakt, maar misschien toch andere mensen hem graag gebruiken hier is de link naar de extensie: Unofficial Tweakers.net Nieuws Notifier
Indien je er bugs in vindt of eventuele opmerkingen over hebt mag je deze altijd hier posten of mij PM'en.
Screenshot
FAQ
Het duurt lang voor de extensie berichten markeert als gelezen.Dit zal waarschijnlijk liggen aan de instellingen die je hiervoor hebt bij je tweakers account.
Ga naar Voorkeuren en zet Nieuwe items demarkeren op "Na 2 views".
De extensie is plots gestopt met werken.
Sinds de laatste update (van 0.2.2 -> 0.3.0) zijn er extra rechten nodig (de RSS feed wordt niet op tweakers gehost), hierdoor wordt de extensie door chrome uit veiligheidsvoorziening uitgeschakeld. Voor de extensie terug aan de praat te krijgen:
De moersleutel -> extra -> Extensies. Dan bij 'Unofficial Tweakers.net Nieuws Notifier' selecteer je inschakelen. Je moet toestemming geven voor nieuwe rechten en vervolgens werkt de extensie weer perfect.
Waarom is er soms een vertraging van enkele minuten op de berichten
Indien je de optie Categorie / Inleiding weergeven selecteert zal er gebruik gemaakt worden van de RSS feed. Deze wordt maar elke 5 minuten geupdate, hierdoor kan de extensie niet direct het nieuws weergeven en is er dus een kleine vertraging.
[ Voor 41% gewijzigd door Nactive op 20-07-2011 14:18 ]