Ik heb een presentatie uit verschillende delen, en wanneer ik aan een deeltje begin toon ik nog even waar we precies zitten en wat er nog te doen is.
Deel 1: bla bla
Deel 2: bla bla
Deel 3: bla bla
Ik wil dan altijd dat het deel waaraan ik ga beginnen in het vet staat, of al de rest in het lichtgrijs oid. Hoe doe ik dit nu? alle dia's kopiëren en dan handmatig aanpassen wat er moet opvallen en wat niet. Probleem: als je 8-10 delen hebt is dat veel werk + als je 1 woordje wil aanpassen moet je dat overal opnieuw doen.
Is er een trucje om dit automatisch te doen? Met Beamer (LaTeX) kan je dit gemakkelijk, maar het moet in Powerpoint.
off topic: Is er geen centraal Powerpoint-topic om kleine vraagjes te stellen?
Deel 1: bla bla
Deel 2: bla bla
Deel 3: bla bla
Ik wil dan altijd dat het deel waaraan ik ga beginnen in het vet staat, of al de rest in het lichtgrijs oid. Hoe doe ik dit nu? alle dia's kopiëren en dan handmatig aanpassen wat er moet opvallen en wat niet. Probleem: als je 8-10 delen hebt is dat veel werk + als je 1 woordje wil aanpassen moet je dat overal opnieuw doen.
Is er een trucje om dit automatisch te doen? Met Beamer (LaTeX) kan je dit gemakkelijk, maar het moet in Powerpoint.
off topic: Is er geen centraal Powerpoint-topic om kleine vraagjes te stellen?
[ Voor 5% gewijzigd door Lulukai op 18-07-2011 16:57 ]
.