Toon posts:

Geen geluid Western Digital Elements play

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een Western Digital Elements play aangeschaft en het geluid werkt perfect als ik het over de TV afspeel maar als ik een optische kabel van mijn Audiosysteem (Sony DAV X1) naar de mediaspeler laat lopen heb ik geen geluid terwijl ik bij de AC Ryan Mini HD 2 gelijk geluid had toen ik de kabel in de speler deed

-De mediaspeler is aangesloten via HDMI op mijn TV
-Het Audiosysteem staat op function SAT/Video 1
-De optische kabel zit in het gat Digital in SAT/Video 1
-De andere kant van de optische kabel zit in de enige optische opening van mijn mediaspeler
-Heb bij settings van de mediaspeler al digital gekozen als audiosignaal (Kan kiezen tussen Stereo en Digital)

Ik snap niet waarom ik nu geen geluid heb.

Wat kan ik doen zodat ik geluid heb?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 16:39 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

probeer sowieso de laatste firmware om evt. Bugs te vermijden.

verder moet je versterker ook met het audiosignaal overweg kunnen. behalve digital, zal er ook ergens pcm/ac/2.1/5.1 te kiezen zijn. Zie je die ook ergens staan? :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Michael Knight schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:02:
probeer sowieso de laatste firmware om evt. Bugs te vermijden.

verder moet je versterker ook met het audiosignaal overweg kunnen. behalve digital, zal er ook ergens pcm/ac/2.1/5.1 te kiezen zijn. Zie je die ook ergens staan? :)
Bedankt voor je reactie,

Heb hem al gedowngrade naar de laatste firmware (De firmware die er op stond was nieuwer dan die nieuwste op de Western Digital site wat ik al vreemd vond)

Kan helaas alleen kiezen uit Stereo en Digital. Heb een nieuwe optical kabel bestelt in de hoop dat het aan de kabel ligt