Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista home -> Win7 home upgrade activatie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen, ik heb 2 jaar teurg een dell studio 15 met vista home en win7 home upgrade aangeschaft. Netjes windows7 over vista gezet en geen probleem. Nu, 2 jaar later, heb ik na een HD wissel, Windows7 opnieuw geinstalleerd maar nu zonder eerst vista erop te zetten. Dit werkt, ook op aan raden van Dell. Alleen nu dien ik met windows7 opnieuw te activeren, alleen ik heb alleen de Key van Vista Home. Volgens dell zat er toendertijd ook bij de windows7 upgrade een key. Deze kan ik helaas nergens meer vinden :-(.

Kan ik nu toch nog mijn windows home prem. activeren? Of dien ik eerst te formateren en eerst vista en dan de win7 upgrade te installeren. Volgens Dell dien ik ,indien ik de code niet meer heb, een nieuwe complete win7 aan te schaffen. (upagrade versie zou niet meer bestaan namelijk). Microcsoft ook gebeld, maar daar kom ik niet verder met dat automatische menu..

Wiet weet raad??

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zet je oude HD er terug in, vis de key uit de installatie, wissel de schijf terug om en vul de key in in de nieuwe installatie? :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Topicstarter
Defecte schijf is al naar DELL, bestanden heb ik wel, maar geen registerbackup.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een idee??